Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-18 16:53
2025-09-18 11:54
2025-09-18 08:07
RĖMIMAS
2025-09-18 06:15
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
2025-09-15 12:20
2025-09-15 11:40
2025-09-12 21:30
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
nei vienas LT vežėjas nėra brand'as, tiesiog megėjiškai užmestas logo ir koks nor šūkis, kurį sukurė žmona, - vežame, jungiame, laiku. Tokiems konkuruoti bus labai sunku, nesvarbu, kad turite gerą parką auto
Tik Lietuvai nuo to ne geriau. Mokesčiai bus mokami vakaruose.
periferijai gali kilti iššukių su finansų inžinerija, visgi kitokios panetkes ten galoja nei rytų europoj.
Žurnalistai, prieš atlikdami vadovų minčių copy pastą, atlikite informacijos namų darbus, skaičiavimus. Keistai atrodo ir teiginys didelės organizacijos dydis pats savaime pranašumas, nors pirminis šaltinis to nepatvirtins, vidinis procesų info valdymas , pvz Hegelmann transporte, personalui sukuria papildomų problemų kur net nepagalvotum, kad jų gali net teoriškai atsirasti. Taip, kalbinami logistikos ir pervežimo lyderiai, bet ne šventieji puodus lipdo - ne viskas yra žemiškai paprasta ir aišku kaip norima pateikti už esama