2022-06-01 12:06

Greiti ir nekontroliuojami: ES apynasris mažiesiems furgonams

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Palaipsniui diegiamas Europos Sąjungos Mobilumo paketas transformuos greičiu ir lankstumu išsiskiriantį kelių transporto segmentą, dirbantį su 2,5–3,5 t bendrojo svorio automobiliais.
  • Naujasis barjeras daugybei vežėjų gali tapti neįveikiamas dėl reputacijos, finansinių ar kompetencijos reikalavimų.
  • Jau turėję ES licencijas vežėjai naujas gavo be didelių sunkumų.
  • Iš vienos pusės pokyčiai vertinami kaip vienodinantys konkurenciją, iš kitos – kaip ribojantys reikalingos paslaugos apimtį.
  • Sumažėjus paslaugos teikėjų skaičiui, galima tikėtis įkainių augimo.

Europos Sąjungos (ES) palaipsniui, nuo 2017-ųjų diegiamas Mobilumo paketas gegužės 21 d. įvedė naujus reikalavimus, kurie taikomi tarptautiniuose maršrutuose dirbantiems lengvųjų komercinių automobilių (LKA) valdytojams. Jiems dabar privaloma turėti Bendrijos licenciją verstis profesine vežimo kelių transportu veikla. Iki šiol toks reikalavimas buvo taikomas tik įmonėms, kurios dirbo su 3,5 t maksimalų svorį viršijančiomis motorinėmis transporto priemonėmis.

52795
130817
52791