Šiaulių oro uoste numatomos 200.000 Eur investicijos

Per pandemiją atsigavęs oro uostas prisitaiko prie didžiausiems lėktuvams reikalingų sąlygų.
Išskirtinai didelius ir sunkius orlaivius galintis priimti, Šiaulių miesto savivaldybei priklausantis Tarptautinis Šiaulių oro uostas paskelbė apie 200.000 Eur investicijas į savo techninių galimybių plėtrą.
Planuojama, kad lėšos bus skirtos į antžeminį aptarnavimą tai, pasak pranešimo, užtikrins sprendimus, kurie leis efektyviau aptarnauti didžiausius orlaivius. Didžiąją dalį lėšų oro uostui skyrė Šiaulių miesto savivaldybė.
Vienas svarbiausių būsimų Šiaulių oro uosto pirkinių 60-ies tonų sunkiasvoris vilkikas, galintis tempti itin didelius D ir E kategorijos orlaivius. Aurelija Kuezada, oro uosto vadovė, sako, kad taip oro uostas reaguoja ir į dabar besiklostančią situaciją, ir ruošdamasis aktyviai investuotojų veiklai.
Šiaulių oro uostas turi ilgiausią, 3,5 kilometro siekiantį, Baltijos šalyse kilimo ir tūpimo taką, vis dažniau sulaukiame modernesnių, bet ir gerokai didesnių orlaivių, pavyzdžiui, Airbus 330 ir Airbus 340. Be to, pas mus kuriasi investuotojai, kurie jau priima orlaivius remontuoti, atnaujinti ar išardyti. Turime būti pasiruošę užtikrinti jų poreikius atitinkančias paslaugas, todėl planuojame svarbiausias investicijas šiems metams, pranešime cituojama A. Kuezada.
Cituojamas Šiaulių meras Artūras Visockas įsitikinęs, kad oro uostas turėtų sulaukti ir nacionalinio lygmens susisiekimo politikos formuotojų dėmesio.
Nors Tarptautinis Šiaulių oro uostas priklauso miesto savivaldybei, pagaliau turime suprasti, kad jis yra svarbus ne tik regionui, bet ir visai šaliai. Šiuo metu Šiaulių oro uostas privačių investicijų klausimu yra viena intensyviausių aviacijos verslo kūrimosi aikštelių Lietuvoje. Būtų sąžininga į jį, kaip ir kitus tarptautinius šalies oro uostus, žvelgti iš nacionalinio integravimo perspektyvos, teigia Šiaulių meras.
Pasak A. Kuezados, būtina reaguoti į tai, kaip pastaruoju metu keičiasi pasaulio orlaivių parkas.
Atsižvelgdami į didžiausius poreikius ir finansines galimybes, plėsime savo techninę bazę sunkiasvoriu vilkiku, įsigysime mobilią elektros stotelę, taip pat antrą orlaivių nuledinimo mašiną, kuri leis ledą nuo lėktuvo korpuso šalinti sinchroniškai iš abiejų pusių greičiau ir efektyviau. Tai pačios reikalingiausios investicijos šiuo metu, tvirtina oro uosto vadovė.
VŽ rašė, kad ilgus metus nuostolingai dirbęs oro uostas finansiškai atsigavo COVID-19 pandemijos metu, kuomet didelė dalis orlaivių visame pasaulyje buvo priversta stabdyti skrydžius ir lėktuvus ant žemės palikti neapibrėžtam laikui.
Tuo metu Šiaulių oro uostas pasiūlė turimą erdvę išnaudoti lėktuvams parkuoti ir tapo didele orlaivių stovėjimo aikštele.
A. Kuezada pripažįsta realistiškai vertinanti praėjusį oro uosto sunkmetį ir atsigavimą, todėl aiškina sieksianti užtikrinti finansiniu išteklius ateityje, siekiant grąžos akcininkei.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti