Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-04 09:45
2025-12-03 05:45
2025-12-02 08:56
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Laba diena, juk minėjo, kad Lietuvoje tęsti verslo neįmanoma, perkelia viską į Lenkiją. Tai paramos ieškot gal ten reikėtų?
Greičiau pasikeistų valdžia BY, tada ir mūsų uostas ir LG tiesiog boomintų. Tikėkimės, kad netrukus taip ir bus, o dabar reikia išgyventi.
Esmė čia ne parama, o valstybės politika. Prieš gerus 10 ar 20 metų, vyriausybė kaip tik reklamavosi ir skatino tranzitą į rytus, o nuo 2014 pasikeitė tiek Rusijos tiek Lietuvos požiūris. Dirbi vienur, o pradedi kažkur ir kitur dirbti, o čia sako dabar eik tik ten. Tai reikia suprasti teisingai vežėjus, o dabar dar ir mobilumo paketai...
"Reikia suprasti vežėjus". Jie patys turėjo suprasti per 20 Lukašenkos ir Putino valdymo metų..
Prašau, tiesiog nerašyk nesamonių. 20 metų viskas atrodė kitaip, ir per tą laiką vežėjų pervežimai į rytus nuolatos mažėjo, o vakaruose daugėjo. Tačiau verslas toks, kad veikia pasiūla ir paklausa. Vežėjai nevažiuoja pasilinksminti į vieną ar kitą šalį, o tiesiog dirba savo darbą, tai čia galima irgi sakyti, kad reikėjo per 20 metų verslininkams Lietuvoje ignoruoti Rusiją ir Baltarusiją kai visas pasaulis ten skverbėsi.