Vyriausybė skyrė 10 mln. Eur Palangos oro uostui
Ministerija praneša, kad oro uosto lėktuvų kilimo ir tūpimo bei riedėjimo takams ir peronui rekonstruoti skiriama 10,25 mln. Eur, laikinai sumažinant kitų, nenurodomų, susisiekimo sektoriaus reikmių finansavimą.
Tai turėtų baigti klausimą dėl šios rekonstrukcijos, kurios finansavimas pernai buvo iš esmės patvirtintas, o vėliau – vėl atšauktas.
Pranešime cituojamas Marius Skuodis, susisiekimo ministras, tvirtina, kad pirmenybė teikiama oro uostų veiklos, kuri siejama su ekonomikos atsigavimu po pandemijos, stiprinimui.
Nurodoma, kad tarptautinio Palangos oro uosto infrastruktūros atnaujinimas būtinas, siekiant užtikrinti skrydžių saugą ir saugų lėktuvų judėjimą aerodrome. Šiuo metu oro uosto kilimo ir tūpimo tako, riedėjimo takų ir perono danga yra pažeista – susidarę plyšių, nelygumų, sumažėjęs atsparumas slydimui. Būtina tvarkyti žiburių sistemą, perono apšvietimą, paviršinio vandens surinkimo sistemas.
VŽ rašė, kad visus numatytus rekonstrukcijos darbus rangos pirkimą laimėjusi Latvijos įmonė „A.C.B.“ įsipareigojo atlikti už 13,6 mln. Eur (be PVM). Likusiai daliai finansuoti Lietuvos oro uostai planuoja pasitelkti „Nordic Investment Bank“ paskolą, dėl kurios bendrovė jau turi pasirašiusi sutartį.
Rekonstrukcijos metu uosto darbą planuojama stabdyti minimaliam 45 dienų laikotarpiui. Numatoma, kad parengiamieji darbai prasidės artimiausiu metu, o pagrindiniai darbai numatyti šių metų rugsėjo–spalio mėnesiais.
Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas paskutinį kartą rekonstruotas 2007 metais.
Pernai Palangos uostas aptarnavo 123.948 keleivius, šiemet planuojama jų skraidinti 137.251.