Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-07 09:02
2025-09-06 10:24
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O kodel apskritai brango transportas? Ta prasme koks bors ispudingas 50-100proc brangimas jau turetu turet ispidinga paaiškinimą. Bet brango net ne tiek daug, o absoliuciai nerealiai - keliais šimtais procentų, grubiai gal net ir kokiais 500proc (1000 eur+ konteineris tapo kokiais 8000 eur ar panašiai). Tai logiškai nepaaiškinama
Tikrai įdomu ar realus yra skaičius 1000 eurų už konteinerį. Apskritai manau geriau, kad transportas bus brangesnis tai prekių bus daugiau gaminama Europoje, o ne Azijoje.
Brango dėl konteinerių trūkumo. Išsibalansavo prekių srautai ir gavosi situacija, kad konteinerių turi uostai kuriuose sumažėjo siunčiamų krovinių, o tuščių konteinerių niekas nepervežinėja, tad uostose kuriuose eksportas išaugo paprasčiausiai trūksta konteinerių, todėl drastiškai išaugo ir transportavimo kainos.
Rasiai 1000 eur +, zodziu skaicius su 1 priesakyje. Tai, kad ir 1999 eur, komentaro esmes nekeicia, nes iki 8000 eur pabranht yra super nerealu. Ta prasme vien koks 50 proc brangimas laikomas kosminiu
nežinau koks teisingas ar neteisingas frachtas yra, tačiau žinau, kad buvo laikų kai fractas buvo mažesnis nei 500 dolerių, o šita industrija rodos daug kam buvo nuotolinga daug kartų. Nežinau matematikos kiek turi kas kainuoti, bet žinau, kad visi lupa kainas dabar ir nepriklausomai ar logistai, ar dantistai ar dar kokie specialistai
Bus Europoje nors kelias savaiters mažiau kiniškų bezdelūškių. Gerai.
Ir mūsų šiukšlynai nustos kuriam laikui pūtęsi (-: