„Viada“ savo atsiskaitymo programėlę pritaikė verslo klientams
„Tendencija akivaizdi – vis daugiau Lietuvos įmonių perkelia procesus į skaitmeninę erdvę, tad pasiūlėme įrankį išmaniuoju telefonu mokėti už degalus ir valdyti kuro pirkimo procesą. Tikimės, kad programėle susidomės tiek didelius autoparkus turinčios bendrovės, tiek smulkios bei vidutinės įmonės“, – pranešime cituojamas Linas Vytautas Karlavičius, „Viados“ generalinis direktorius.
Bendrovė skelbia, kad šiuo metu programėlė turi daugiau kaip 100.000 privačių vartotojų.
Su programėle susietos kortelės yra apsaugotos saugos kodu, taip pat klientai gali prisijungti naudojantis „FingerPrint“ arba „Face ID“ funkcijomis.
Programėlė suteikia galimybę sekti degalų likučius, matyti atsiskaitymų istoriją, darbuotojams taip pat nereikės rinkti kvitų, kurie bus matomi telefone.
Pasak L. V. Karlavičiaus, programėlę naudojančios įmonės galės iš viso atsisakyti plastikinių kortelių – programėlėje jos bus virtualios.
VŽ neseniai rašė, kad atsiskaitymo už degalus specialia programėle sprendimą vežėjams pasiūliusi bendrovė „CRT Partner“ skaičiuoja, kad karantinas šios paslaugos populiarumą išaugino kelis kartus. Tradicinių degalų kortelių sunkiai atsisakydavę transportininkai dėl viruso grėsmės ėmė ieškoti būdų, kaip iki minimumo sumažinti vairuotojų socialinius kontaktus.