Atidarytas „Via Baltica“ automagistralės ruožas
FOTOGALERIJA 4 juostų Via Baltica (38 nuotr.)
Antradienį oficialiai atidaryta rekonstruota magistralės Via Baltica dalis tarp Kauno ir Marijampolės. Tikimasi, kad čia atlikti darbai avaringumą sumažins apie 70%.
Via Baltica dabar išplatinta nuo 2 iki 4 eismo juostų visame kelyje tarp Kauno ir Marijampolės. Šiemet baigti platinti du Prienų ir Marijampolės savivaldybių teritorijose esantys ruožai, kurių bendras ilgis 24 km (kelio A5 KaunasMarijampolėSuvalkai ruožai nuo 23,40 km iki 35,40 km ir nuo 45,15 km iki 56,83 km). Nuo šiol visa Via Baltica dalis tarp Kauno ir Marijampolės turės automagistralės statusą.
Pasak Vitalijaus Andrejevo, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus, eismo saugai reikšmingas ne vien magistralės praplatinimas rekonstruotuose ruožuose tarp Kauno ir Marijampolės neliko vieno lygio sankryžų, pastatyta 10 viadukų, įrengtos 2 žiedinės ir 3 skirtingų lygių sankryžos, nutiesti jungiamieji keliai vietiniam transportui. Nuo susidūrimų su gyvūnais saugos tinklo tvoros, barjerai, nušokimo rampos bei požeminė perėja gyvūnams.
Magistralės Via Baltica dalies tarp Kauno ir Marijampolės platinimo darbai vyko nuo 2015 m. Atlikta rekonstrukcija iš viso kainavo 156,4 mln. Eur, iš jų 111,7 mln. Eur sudarė Europos Sąjungos sanglaudos fondo investicijos.
Iškilmingame modernizuoto Via Baltica ruožo atidaryme dalyvavo visų valstybių, kurias jungia ši magistralė, kelių direkcijų atstovai. Šia proga renginio dalyviai taip pat susitinka Kaune apvalaus stalo diskusijoje Tarptautinės automagistralės Via Baltica plėtros perspektyvos nuo Varšuvos iki Talino.
Susisiekimo ministerija nurodo, kad šiuo metu rengiamasi tolesnei Via Baltica rekonstrukcijai nuo Marijampolės iki Lietuvos ir Lenkijos valstybės sienos (A5 kelias nuo 56,83 km iki 97,06 km). Jau atliktas strateginio poveikio aplinkai vertinimas ir rengiamas specialusis planas, pagal kurį bus nustatoma tiksli iki keturių eismo juostų platinamos magistralės trasa, visuomenės poreikiams išperkami magistralei reikalingi žemės sklypai. Tikimasi, kad 2020 m. bus pradėti šio daugiau nei 40 km ilgio ruožo projektavimo ir statybos darbai, o 2022 m. kelias bus išplatintas iki keturių eismo juostų ir atitiks automagistralės reikalavimus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti