2018-03-06 12:30

„Ryanair“ maršrutai iš Lietuvos: šeši atsiranda, du nyksta

2018 m. „Ryanair“ iš Lietuvos pradės šešis naujus maršrutus, du nutraukė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
2018 m. „Ryanair“ iš Lietuvos pradės šešis naujus maršrutus, du nutraukė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
2018 metų rudenį „Ryanair“ žada šešis naujus maršrutus iš Lietuvos, bet nebėra poros pernykščių krypčių.

VŽ rašė apie didžiausios Europos skrydžių bendrovės „Ryanair“ planus 2018 m. rudenį atidaryti naujus maršrutus iš Lietuvos į Italiją, Izraelį ir Jordaniją. Be minėtų krypčių, šios oro linijos pradės skraidyti nauju maršrutu į Kiprą.

Naujieji 2018 m. rudens skrydžiai sujungs Vilnių su Jordanijos sostine Amanu bei Venecijos Treviso oro uostu Italijoje. Kiti keturi naujieji skrydžiai sujungs Kauną su Bolonija, Milano Malpensos oro uostu (abu – Italijoje), taip pat su Izraelio sostine Tel Avivu bei Kipre esančiu Pafoso miestu.

Iš viso „Ryanair“ pasiūlys 35 žiemos sezono maršrutus iš trijų Lietuvos oro uostų, kuriais planuojama pervežti per 2 mln. keleivių. Tai 5 maršrutais lenkia artimiausio konkurento – bendrovės „Wizz Air“ pasiūlymus keliaujantiems į Lietuvą ar iš jos.

Tęsinys – po lentele

[infogram id="43169676-e13a-47b5-83bc-f5111ce84c74" prefix="laJ" format="interactive" title="Ryanair skrydžiai 2018 m."]

„Ryanair“ praneša, kad į Lietuvą ar iš jos keliaujantys asmenys jau gali įsigyti bilietus skrydžiams iki 2019 m. kovo mėn.

Pradėdamos šešis naujus maršrutus, pigių skrydžių oro linijos šiemet neskraidys dviem praėjusių metų maršrutais iš Kauno. Tai – Kaljario oro uostas Sardinijoje ir Trapanio oro uostas Sicilijoje. Pastarasis maršrutas buvo nutrauktas, kai su oro uosto vadovybe dialogo neberadusi „Ryanair“ 2017 m. spalį Trapanyje uždarė savo bazę ir ten buvusius tris lėktuvus perkėlė į kitus oro uostus. Iš viso dėl to buvo uždaryta 18 maršrutų, kuriais per metus buvo pervežama apie 1,1 mln. keleivių. Tačiau Davidas O‘Brienas, „Ryanair“ komercijos vadovas, praėjusių metų spalį išreiškė viltį, kad ateityje pavyks surasti bendrą kalbą su šio oro uosto vadovybe ir atnaujinti skrydžius.

Paskatinti VŽ skaitytojų susidomėjimo, paklausėme Chriso Lundshojaus, „Ryanair“ pardavimų ir rinkodaros vadovo Šiaurės Europos ir Baltijos šalims, apie galimybę pradėti skrydžius iš Lietuvos į Tenerifę. Į tai didžiausių oro linijų Europoje atstovas atsakė tokioje situacijoje įprastu teiginiu: „Mes visuomet domimės naujais maršrutais, tačiau tai priklauso nuo poreikio, turimų transporto galimybių, gero sandorio su oro uostu ir atitikimo būtiniesiems operatoriaus reikalavimams“.

52795
130817
52791