Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-07-20 15:00

Mados verslui į pagalbą ateis virtualios 3D matavimosi kabinos

„FitSpace“ prototipas. Bendrovės iliustracija.
„FitSpace“ prototipas. Bendrovės iliustracija.
Prekės ženklą „FitSpace“ valdanti MB „Innovavi“ kuria virtualią dirbtinio intelekto (DI) valdomą matavimosi erdvę. Kūrėjų įsitikinimu, ji ne tik padės geriau išsirinkti norimus drabužius, bet ir leis sumažinti grąžinimų į interneto parduotuves skaičių.

Kaip pasakoja Andrius Marcinkevičius, „Innovavi“ įkūrėjas, idėją sukurti programą, kuri leistų pasimatuoti drabužį virtualioje erdvėje, paskatino itin didelis grąžinamų siuntų interneto parduotuvėms kiekis bei apskritai objektyvių kriterijų, pagal kuriuos galima nuspręsti, ar drabužis tiks, nebuvimas.

„Bent mano praktikoje iš dešimties internetu nusipirktų drabužių reikia grąžinti apie aštuonis. Vien dydžio parinkimas sukelia nemenką painiavą, nes galima tik spėlioti, ką reiškia amerikietiškas, europietiškas ar kiniškas L dydis. Tada perki kelis dydžius, pasimatuoji ir netikusius grąžini. Bet tai vargina“, – pasakoja A. Marcinkevičius.

52795
130817
52791