Startuolis išsprendė įgrisusį sąskaitos laukimą restorane: 70 vietų per du mėnesius

- Sukūrė sprendimą restoranams, kurie nenori atsisakyti žmogiškojo ryšio su svečiu, bet pasitelkti technologijas kliento patirčiai.
- „Greet Pay“ sprendimą apmokėti sąskaitą per du mėnesius įdiegė 70 restoranų.
- „Greet“ įkūrėjai, palikę darbus didžiosiose IT bendrovėse, prieš mažiau kaip metus sukūrė sprendimų restoranams platformą „Greet“ ir sulaukia investuotojų dėmesio.
Veiklą mažiau kaip prieš metus pradėjęs QR kodo sprendimų restoranams „Greet“ išaugo iki 250 restoranų, barų ir kitų maitinimo vietų. Kaip VŽ pasakoja Arnoldas Gritė, UAB „Greet menu“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų, šiuo metu labiausiai naujų klientų gretas augina „Greet Pay“ sprendimas, skirtas apmokėti, pasidalinti staliuko sąskaitą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai