„Mobkeisa“ istorija: per 10 metų atidaryta per 40 parduotuvių šalyje ir užsienyje
2014 m. „Mobkeisa“ veiklą pradėjo su prekės ženklu „i-dėklas“. Tuomet, anot bendrovės atstovų, toks prekės ženklas turėjo potencialą, bet įvertinus plėtros perspektyvas jį reikėjo keisti. Todėl 2017 m. pradėta sparčiai plėstis su nauju prekiniu ženklu „Case4you“ (liet. dėklas tau). Šis sprendimas pasiteisino.
„NOIR ÉCLAT“ – elegancija ir rafinuotumas
„Laikui bėgant tapome sertifikuotų bei originalių populiarių prekės ženklų, pvz., „Ideal of Sweden“, „Guess“, „Karl Lagerfield“, „Lacoste“ bei „Tumi“ atstovais Lietuvoje, – pasakoja Ramunė Virvičienė, „Mobkeisa“ komercijos vadovė. – 2023 m. nusprendėme sukurti prabangų prekės ženklą „NOIR ÉCLAT“, siūlantį išskirtinius, aukštos kokybės telefonų dėklus, rankines ir aksesuarus. Šio vardo atsiradimą lėmė noras iš naujo apibrėžti eleganciją ir rafinuotumą telefonų aksesuarų rinkoje.“
„NOIR ÉCLAT“ siūlo puikų stiliaus ir funkcionalumo derinį, todėl yra populiarus pasirinkimas tarp estetiką ir funkcionalumą vertinančių klientų. Šio vardo istorija labai įdomi. Prieš maždaug 5 m. bendrovė jau rezgė mintį, kad reikia išskirtinio vardo ir brangesnių prekių koncepcijos. Vienos parodos metu gimė mintis prekės ženklui suteikti „Black shine“ (liet. juodas blizgesys) pavadinimą. Kai 2022 m. „Mobkeisą“ aplankė šių prekės ženklų atstovas iš Prancūzijos, iškart tapo aišku, kad pavadinimas bus prancūziškas – „NOIR ÉCLAT“ (liet. juodas blizgesys).
Laiku atrado verslo nišą
Įmonės veikla prasidėjo prieš dešimtmetį, kai buvo pradėti masiškai gaminti mobilieji liečiamieji telefonai.
„Kaip mes sakome: „Įlipome į traukinį reikiamu metu“. Modelių su laiku ėmė daugėti, o šiomis dienomis jų labai daug ir nuolat atsiranda naujų, – teigia Andrius Virvičius, ,,Mobkeisa“ direktorius. – Mėgstame pabrėžti, kad ši rinka labai nedėkinga, nes lieka daug neparduotų aksesuarų. Mat modeliai sensta, su jais klientai nebeateina, todėl didelė prekių dalis neparduodama ir ją reikia nurašyti. Mūsų veikla reikalauja itin daug atidumo, kantrybės, kasdien reikia sekti naujausias technologijas norint išsilaikyti ir dominuoti šioje srityje.“
Įmonė 9-us metus iš eilės didžiuojasi pelniusi „Stipriausio Lietuvoje 2015–2023“ sertifikatą, kuris liudija jos meistriškumą ir įsipareigojimą kokybei. „Mobkeisa“, kaip savo sektoriaus lyderė, apdovanota ABALT A+++ sertifikatu. Jis suteikiamas tik organizacijoms, kurių metinė apyvarta yra 1 mln. Eur ir daugiau. Šis sertifikatas įrodo aukštą įmonės kreditingumą savo dydžio kategorijoje ir veiklos srityje. Įmonė patenka tarp 6% patikimiausių ir ekonomiškai stabiliausių šalies bendrovių.
Sėkmės paslaptis
„Daug kas mūsų klausia, kokia įmonės sėkmės paslaptis, kodėl mums taip sekasi? – pasakoja A. Virvičius. – Galime drąsiai atskleisti savo įmonės sėkmės paslaptį bei kaip iš šono atrodo, kodėl mums sekasi. Tai ypatingai didelio ir sunkaus darbo rezultatas, dėmesio skyrimas kiekvienai detalei.“
Anot „Mobkeisa“ komercijos vadovės ir direktoriaus, jie mėgsta kartoti, kad niekas nebuvo padėta ant lėkštutės, viską turėjo pasidaryti ir užsidirbti savo rankomis bei protu. Buvo laikas, kai teko galvoti, ką šiandien pigiau pavalgyti, kad užtektų lėšų prekėms nupirkti ir nuomai sumokėti.
„Neslėpsime, kad buvo laikotarpių, kai norėjosi viską mesti, parduoti ir užsiimti kažkuo kitu. Tačiau pažvelgus į savo komandą suvoki, kad negali visko taip palikti, jauti atsakomybę prieš juos bei vertini jų lojalumą. Tik po kokių 6 metų pradėjo viskas po truputį atsipirkti, eiti geryn. Mūsų įmonės misija: dalinkis viskuo su kitais, nežiūrėk visko tik sau, ką dauguma kitų verslų ir daro. Pirmiausia turi vyrauti pagarba vienas kitam, turi būti sąžiningas su kitais, turi būti operatyvus sprendimų priėmimas bei pagalba, ką mes ir turime“, – teigia „Mobkeisa“ komercijos vadovė.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2320?placement=
Spartus augimas
„Mobkeisa“ pasižymi sparčia plėtra. Per 10 įmonės gyvavimo metų atidaryta per 40 fizinių parduotuvių, o darbuotojų skaičius viršijo 100. 2021 m. pasiektas rekordas, kai per metus atidaryta net 10 fizinių parduotuvių, o per vieną dieną – dvi parduotuvės: Šiauliuose ir Klaipėdoje.
„Neabejojime, kad esame vieni iš savo srities rinkos lyderių. Tik stiprios ir motyvuotos komandos dėka pasiekiame tokių rezultatų, – tvirtina „Mobkeisa“ direktorius. – Kadangi seniau atidarytų parduotuvių inventorius sensta, stengiamės jas po truputį atnaujinti, siekdami dar didesnio funkcionalumo ir estetiškumo.“
Praėję metai įmonei buvo labai svarbūs. Strateginiai sprendimai ir sutelktos pastangos leido pasiekti puikių rezultatų: atidarytos 4 naujos parduotuvės ir išsiplėsta į Baltijos rinką – įsikurta Rygos „Akropole Alfa“. Dvi iš parduotuvių naujo prekės ženklo „NOIR ÉCLAT“, kuris vystosi itin sparčiai. Tokia sėkminga plėtra atitinka įmonės ilgalaikę viziją tapti geriausiai žinomu prekės ženklu Baltijos šalyse.
10-metis: istorija ir žvilgsnis į ateitį
„Stebint naujausias technologijas neužtenka tik sekti informaciją internete, todėl nuo 2016 m. kasmet (išskyrus COVID-19 laikotarpį) vykstame į tarptautinę technologijų parodą Berlyne, 2018 m. buvome parodoje Diuseldorfe, nes siekiame sužinoti naujausias tendencijas ir klientui pasiūlyti kuo daugiau naujienų. Kadangi įmonė sparčiai auga, auga ir planai dėl parodų lankymo kitose šalyse. Mūsų darbuotojai nuolat tobulinasi mokymuose, seminaruose. Juose plečiamos žinios klientų aptarnavimo, vadovavimo, rinkodaros, apskaitos bei kitose sferose“, – pasakoja R. Virvičienė.
10-ies metų veiklos jubiliejų „Mobkeisa“ kolektyvas šventė š. m. sausio pradžioje.
„Ypatingo renginio metu paminėjome įmonės jubiliejinius 10-uosius veiklos metus. Renginys buvo ne tik įmonės kelionės atspindys, bet ir žvilgsnis į ateitį. Buvo ne tik įžvalgų apie pasiekimus, žvilgtelėjimo į kitą dešimtmetį, bet ir didelės „Mobkeisa“ komandos drauge praleistų smagių akimirkų, – teigia „Mobkeisa“ direktorius. – Tai ne tik šventė, tai akimirka pasidalinti savo dėkingumu su tais, kurie buvo šios neįtikėtinos kelionės dalis. Šventėje netrūko staigmenų, juoko, šokių bei pakilios nuotaikos. Varnupės sodyboje renginį vedė puikus ir charizmatiškas renginių vedėjas Edvinas Ringys, o vakarą vainikavo Donato Montvydo stulbinantis pasirodymas.“