Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-12-15 06:45

A. Žakas: „laikų“ ir sekėjų skaičiavimas „Facebook“ – vakar dienos atgyvena

Arijus Žakas, Reklamos agentūrų UAB „Havas Creative" ir „SOMA agency“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Arijus Žakas, Reklamos agentūrų UAB „Havas Creative" ir „SOMA agency“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tarp pardavimo specialistų sklando nemažai legendų, kaip verslas, pasitelkęs nestandartines idėjas, išpopuliarėjo per socialinius tinklus. Arijus Žakas, reklamos agentūrų UAB „Havas Creative" ir „SOMA agency“ direktorius, siūlo pamiršti laikus, kai socialiniai tinklai galėjo būti nemokamos reklamos platforma – šiandien jie toks pats uždirbti siekiantis informacijos sklaidos kanalas, kaip televizija. Bet tai nėra blogai.

podcast::rZVGeuFk

Jau 12 metų su reklama socialiniuose tinkluose dirbantis A. Žakas pripažįsta, kad jo karjeros pradžioje socialiniuose tinkluose galimybės nemokamai reklamuotis buvo didesnės, nes mažiau ribotas organinis pasiekiamumas. Šiandien jis artėja prie 0, nes socialinių tinklų operatoriai nori uždirbti iš čia transliuojamos reklamos.

52795
130817
52791