Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-03-30 09:45

Kaip pakeisti prekės ženklą kone per naktį, kad ryte neištiktų chaosas

Tomas Kirchovas, UAB „GoIT“ bendraturtis, direktorius: „Blogiausia yra tada, kai garsiai pasiskelbiama, kad įmonė žengia į naują etapą, kad pasikeitė prekės ženklas, bet IT funkcijos 3–4 mėnesius stringa.“ Įmonės nuotr.
Tomas Kirchovas, UAB „GoIT“ bendraturtis, direktorius: „Blogiausia yra tada, kai garsiai pasiskelbiama, kad įmonė žengia į naują etapą, kad pasikeitė prekės ženklas, bet IT funkcijos 3–4 mėnesius stringa.“ Įmonės nuotr.
Verslininkai, nusprendę atnaujinti įmonės įvaizdį ir pakeisti prekės ženklą, dažnai visas jėgas meta rinkodarai, bet pamiršta, kad lygiagrečiai turi būti pertvarkomi ir IT dalykai.

Prekės ženklo keitimas („rebranding“ – angl.) yra gana sudėtingas ir nepigus procesas. Tačiau neretai – būtinas. Keisti įmonės pavadinimą ir įvaizdį skatina daugelis priežasčių.

„Tai gali būti ir stiprus augimas, pasikeitusi veiklos sritis, išaugęs eksportas. Bent tokias priežastis dažniausiai nurodo mūsų klientai“, – pasakoja Tomas Kirchovas, IT priežiūros paslaugų ir sprendimų UAB „GoIT“ vadovas.

52795
130817
52791