Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-06-10 15:19

Finansavimą plėtrai gali gauti ir televizijoje, bet namų darbų vis tiek reikia

Anna Stork, viena iš saulės energija įkraunamo šviestuvo „LuminAID“ įkūrėjų. Gabijos Sabaliauskaitės (VŽ) nuotr.
Anna Stork, viena iš saulės energija įkraunamo šviestuvo „LuminAID“ įkūrėjų. Gabijos Sabaliauskaitės (VŽ) nuotr.
Smulkieji, norintys auginti verslą, turi bandyti visus įmanomus būdus finansavimui pritraukti. Tačiau net jei yra tokių galimybių kaip JAV TV realybės šou, kuriame reikia įtikinti investuotojus, iki tol būtina atlikti tuos pačius namų darbus, kuriuos nudirba ir lietuviškos įmonės, – idėjos tikrinimas, gamybos pradžia, atsiliepimai.

Kai Anna Stork ir Andrea Sreshta ABC televizijos kanalo laidoje „Shark Tank“ pristatė savo produktą – „LuminAID“ saulės energija įkraunamus žibintus, šviestuvus naudoti nelaimių, katastrofų vietose, – visi penki „rykliai“ studijoje pasiūlė investuoti mainais už akcijas.

„LuminAID“ sutiko su Marko Cubano, „Forbes“ Pasaulio turtingiausiųjų sąraše užimančio 190 vietą, pasiūlymu – 200.000 USD investicija, kitame etape – 300.000 USD, mainais už 15% įmonės akcijų.

52795
130817
52791