„Panorama“ nuo kovo dirbs valanda trumpiau

Publikuota: 2017-01-02
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ – pirmasis iš didžiųjų Vilniaus prekybos centrų – nuo kovo dirbs iki 21 val., valanda trumpiau nei iki šiol. Sprendimas priimtas atsižvelgus į partnerių ir nuomininkų pageidavimus bei lankytojų srautus.

Nuo kovo 1 d. parduotuvės dirbs nuo 10 iki 21 val. (dabar iki 22 val.), o „RIMI Hypermarket“ – nuo 8 iki 22 val. (dabar iki 23 val.). Restoranų darbo laikas išliks nepakitęs, teigiama bendrovės pranešime.

„Parduotuvių darbo laiko sutrumpinimo galimybę svarstėme bei analizavome daugiau nei metus. Stebėdami lankytojų srautus, pardavimus, nuolat bendraudami su nuomininkais supratome, kad klientai apsiperka gerokai iki vėlyvųjų valandų. Paskutinėmis darbo valandomis lankytojų srautai pastebimai sumažėja, nebėra poreikio parduotuvėms dirbti tokiu metu“, – pranešime cituojama Birutė Kalanovaitė, „Panoramos“ generalinė direktorė.

Darbuotojų darbo sąlygų gerinimas, glaudus dialogas su nuomininkais – vieni pagrindinių prioritetų, prideda ji. „Panoramoje“ veikia 157 parduotuvės ir paslaugų teikimo vietos, 24 restoranai ir kavinės.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas tikisi, kad ir kiti prekybos centrai pradės laikytis „civilizuotų darbo laiko sąlygų, nes daugelis parduotuvių darbuotojų nepageidauja dirbti iki 22 val.“

„Kalėdinę dovaną mums padarė „Panorama“, leidusi per šventes parduotuvėms dirbti iki 21 val. Jeigu ir kiti centrai sutiktų trumpinti darbo laiką, mes lengviau spręstume darbuotojų paieškos problemas“, – sako p. Perveneckas.

Kai kurie mažesni prekybos centrai, pavyzdžiui, „Europa“ Vilniuje dirba iki 21 val., sekmadieniais – iki 20 val.

Į klausimą, ar ketinama trumpinti darbo laiką, Dovilė Vidzbelytė, „Akropolis group“ Nekilnojamojo turto valdymo departamento vadovė atsakė taip: „Esame rinkos lyderiai, turintys didžiausius pirkėjų srautus, tad bet kokį sprendimą dėl darbo laiko priimame tik atidžiai įvertinę mūsų pirkėjų poreikius. Parduotuvių darbo laikas „Akropoliuose“ nustatomas atsižvelgiant į miesto gyventojų ir svečių įpročius, patogumą jiems.“

Vilniaus „Akropolyje“ parduotuvės dirba iki 22 val., Šiaulių „Akropolyje“ – iki 21 val., Klaipėdos „Akropolyje“ šaltuoju sezonu parduotuvės dirba iki 21 val., šiltuoju – iki 22 val.

Inga Navickaitė, prekybos centro Vilniuje „Ozas“ direktorė, sako, kad dauguma pirkėjų labiau vertina patogumą, t.y. galimybę apsipirkti kuo ilgiau.

„Šiuo metu vartojimas yra didžiausia ekonomikos variklis Lietuvoje. Siekiant skatinti vartojimą kai kuriose kitose šalyse bandoma ilginti prekybos centrų darbo laiką. Taip pat, įvertinus vienos darbo valandos efektyvumą viso centro mastu, matome, jog darbo laiko sutrumpinimas vis dėl to būtų labiau nuostolingas nei efektyvus. Dėl šiek tiek sumažėjusių išlaidų darbuotojų užmokesčiui, elektros energijai vos kelioms atskiroms parduotuvėms pavyktų sutaupyti“, – komentuoja p. Navickaitė.

Be to, tęsia ji, šiais laikais prekybos centrai yra ne tik apsipirkimo vieta. Lankytojai eina į kiną, sporto klubą, šeimos pramogų centrą, leidžia laisvalaikį kavinėse, restoranuose.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Taršos kontrolės darbotvarkėje – drastiški transporto pokyčiai  Premium

Aplinkos ministerija į specialų dokumentą sudėliojo, kokia tvarka būtų vykdomi Lietuvos įsipareigojimai...

Logistika
09:00
Pakuočių atliekų tvarkymo viešieji konkursai savivaldybėse įsibėgėja Verslo tribūna

Kelerius metus trukusios Lietuvos gamintojų ir importuotojų organizacijų ir Vilniaus miesto savivaldybės...

07:30
Iš leidėjų varpinės: prognozės liūdina, nuotaika prastėja Premium

„Pirmasis karantinas buvo tarsi nuotykis, antrasis parodė, kokia yra realybė, o dabar viskas eina blogyn.

Laisvalaikis
05:45
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
05:45
„Norfos“ grupė į automatinį sandėlį investuoja 10 mln. Eur Premium 2

„Norfos“ įmonių grupės bendrovė „Rivona“ suplanavo investuoti 10 mln. Eur į naujo automatizuoto sandėlio...

Logistika
2021.02.24
Prekybininkus vienijanti organizacija: ES konkurencingumas priklausys nuo prekybos atsigavimo Premium

Christianas Verschuerenas, Europos prekybininkus vienijančios tarptautinės asociacijos...

Prekyba
2021.02.24
J. Vėželis. Slėpynės ir kvadratas

Turbūt visi esate pastebėję, kaip keičiasi to paties žodžio naudojimas bėgant laikui.

Verslo aplinka
2021.02.24
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2021 m. vasarį sumažėjo 1 proc. punktu 

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2021 m. vasarį buvo minus 2 ir, palyginti su sausiu, sumažėjo 1 proc. punktu,...

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
Į „CGTrader“ – 9,5 mln. USD investicija, prie įmonės jungiasi vienas „Angry Birds“ kūrėjų Premium 1

Trimačių (3D) modelių prekybos platformą valdanti lietuvių bendrovė „CGTrader“ pritraukė 9,5 mln. USD...

Technologijos
2021.02.24
Pirma darbo savaitė: visur neplūsta, bet kai kur užsidaro anksčiau, kad spėtų prekiauti Premium

Po pirmosios darbo savaitės, kai mažos parduotuvės atvėrė duris, smulkieji sako, kad klientai parduotuvių...

Gazelė
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24
Briketai baigėsi anksčiau negu žiema: pardavėjai vėl trina rankas Premium

Paradoksas – nors pjuvenų briketų paklausa auga, tačiau vis mažiau Lietuvos įmonių juos gamina. Šalta žiema...

Gazelė
2021.02.23
20 mln. Eur parama SVV prekių ženklams: Lietuva tarp aktyviausių Premium

Kovo 1 d. prasidės antrasis Europos Komisijos ir ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) bandomojo...

Rinkodara
2021.02.23
Teisme – 0,54 mln. Eur „W. P. Carey“ ieškinys „Kesko Senukams“ dėl nuomos Premium 7

JAV investicijų kompanijos „W. P. Carey“ fondo bendrovė Lietuvoje kreipėsi į teismą, siekdama prisiteisti...

Statyba ir NT
2021.02.23
E. prekyboje Kalėdos nesibaigia, bet plėtros greitį riboja patalpų pasiūla Premium

Nors e. prekybos atstovai išgyvena nesibaigiančias Kalėdas, norėdami augti ir plėstis Lietuvoje jie susiduria...

Statyba ir NT
2021.02.23
Konversijos rodiklis: kartais trūkumus ištaisyti vieni juokai, o rezultatas įspūdingas  Premium

Konversija yra vienas pagrindinių rodiklių, kuriuos stebi ir analizuoja visi e. prekybininkai, siekiantys...

Prekyba
2021.02.23
Ekspertai: kuo ilgiau užsitęs karantinas, tuo daugiau laisvų patalpų turėsime Premium

Nekilnojamojo turto (NT) rinkos sta­bilumui kyla grėsmė dėl paklausos mažėjimo ir išaugusių vakansijų, pažymi...

Statyba ir NT
2021.02.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus