„Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės gurmaniškų produktų
FOTOGALERIJA WEB Lidl pristato prekės ženklą Deluxe, turės (13 nuotr.)
Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo Lidl 21-oje Lietuvoje veikiančioje parduotuvėje nuo kito pirmadienio atsiras specialių riboto kiekio pasiūlymų gurmaniškų maisto produktų, žymimų privačiu prekės ženklu Deluxe.
Atnaujinti asortimentą gurmaniškais maisto produktais planuojama kas savaitę. Iki šiol tinklo specialių pasiūlymų kategorijoje matėme prekės ženklą Favorina.
Deluxe segmentą sudarys rinktiniai ingredientai ištaigingiems patiekalams, delikatesai išlavintam skoniui, naujos erdvės kulinariniams eksperimentams, idėjos proginiam stalui bei dovanoms, pirmadienį naujovę pristatydamas žurnalistams sakė Radostinas Roussevas-Peine, Lidl Lietuva generalinis direktorius.
Anot jo, Deluxe produktų bus visose kategorijose: nuo mėsos ir žuvies produktų bei jūros gėrybių iki prieskonių ir padažų, nuo užkandžių iki paruoštų vartoti desertų.
Deluxe prekių išskirtinumas jos yra ne tik itin šventiškos, bet ir patrauklios savo kaina, sako p. Roussevas-Peine.
Ilona Petrusevičiūtė, Lidl pardavimų skatinimo departamento vadovė, sako, kad Deluxe linija kasmet pristatoma visose Lidl parduotuvėse. Šiomis prekėmis bus prekiaujama iki Kalėdų.
Tai aukštesnės klasės produktai, bet nesakome, kad jie skirti aukštesnes pajamas gaunantiems žmonėms. Tai - visa galva aukščiau už mūsų įprasto asortimento prekes. Turėsime kengūrienos kepsnių, antienos kepenėlių paštetą, įvairių kitų išskirtinių gaminių, - spaudos konferencijoje sako p. Petrusevičiūtė.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 21 Lidl parduotuvė. Šventiniu laikotarpiu planuojama atidaryti 22-ą parduotuvę Panevėžyje. Artimiausiu metu taip pat bus atidarytos parduotuvės Utenoje ir Ukmergėje.
Lidl parduotuvės Lietuvoje kas mėnesį sulaukia vidutiniškai 1,8 mln. žmonių. Be to, kas trečias iš apsilankiusiųjų Lidl šias parduotuves įvardija kaip reguliarią apsipirkimo vietą, rodo Nielsen šių metų rugsėjį atliktas pirkėjų tyrimas.
Lidl Lietuvos investicijos į darbuotojų atlyginimus, jų kvalifikacijos kėlimą, ilgalaikius mokymus užsienyje per pastaruosius trejus metus sudarė 18 mln. Eur. Investicijos į pastatus, žemės sklypus, sandėlio, parduotuvių bei administracinio pastato įrenginius, automobilius bei IT įrangą siekė 120,6 mln. Eur.
Vien 2016 m. plėtrai šalyje bendrovė skyrė 60 mln. Eur, iš jų 40 mln. Eur logistikos centrui ir 20 mln. Eur parduotuvėms ir jų infrastruktūrai.
Skelbiama, kad 2017 m. investicijos bus panašios.
Įvertinus investicijas, šiemet neįmanoma uždirbti pelno, sako p. Roussevas-Peine. Įmonės vadovas taip pat neatskleidžia, kokie yra Lidl Lietuvos pardavimai Lietuvoje.
Bendrovė pelnė Ūkio ministerijos organizuoto konkurso Už nuopelnus verslui kategorijos Drąsios investicijos apdovanojimą.
Schwarz įmonių grupė, kuriai priklauso Lidl parduotuvės, yra viena pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu Lidl veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10.000 Lidl parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti