„Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės gurmaniškų produktų

Publikuota: 2016-11-21

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ 21-oje Lietuvoje veikiančioje parduotuvėje nuo kito pirmadienio atsiras specialių riboto kiekio pasiūlymų – gurmaniškų maisto produktų, žymimų privačiu prekės ženklu „Deluxe“.

Atnaujinti asortimentą gurmaniškais maisto produktais planuojama kas savaitę. Iki šiol tinklo specialių pasiūlymų kategorijoje matėme prekės ženklą „Favorina“.

„Deluxe“ segmentą sudarys rinktiniai ingredientai ištaigingiems patiekalams, delikatesai išlavintam skoniui, naujos erdvės kulinariniams eksperimentams, idėjos proginiam stalui bei dovanoms, pirmadienį naujovę pristatydamas žurnalistams sakė Radostinas Roussevas-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Anot jo, „Deluxe“ produktų bus visose kategorijose: nuo mėsos ir žuvies produktų bei jūros gėrybių iki prieskonių ir padažų, nuo užkandžių iki paruoštų vartoti desertų.

„Deluxe“ prekių išskirtinumas – jos yra ne tik itin šventiškos, bet ir patrauklios savo kaina“, – sako p. Roussevas-Peine.

Ilona Petrusevičiūtė, „Lidl“ pardavimų skatinimo departamento vadovė, sako, kad „Deluxe“ linija kasmet pristatoma visose „Lidl“ parduotuvėse. Šiomis prekėmis bus prekiaujama iki Kalėdų.

„Tai aukštesnės klasės produktai, bet nesakome, kad jie skirti aukštesnes pajamas gaunantiems žmonėms. Tai - visa galva aukščiau už mūsų įprasto asortimento prekes. Turėsime kengūrienos kepsnių, antienos kepenėlių paštetą, įvairių kitų išskirtinių gaminių“, - spaudos konferencijoje sako p. Petrusevičiūtė.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 21 „Lidl“ parduotuvė. Šventiniu laikotarpiu planuojama atidaryti 22-ą parduotuvę Panevėžyje. Artimiausiu metu taip pat bus atidarytos parduotuvės Utenoje ir Ukmergėje.

„Lidl“ parduotuvės Lietuvoje kas mėnesį sulaukia vidutiniškai 1,8 mln. žmonių. Be to, kas trečias iš apsilankiusiųjų „Lidl“ šias parduotuves įvardija kaip reguliarią apsipirkimo vietą, rodo „Nielsen“ šių metų rugsėjį atliktas pirkėjų tyrimas.

„Lidl Lietuvos“ investicijos į darbuotojų atlyginimus, jų kvalifikacijos kėlimą, ilgalaikius mokymus užsienyje per pastaruosius trejus metus sudarė 18 mln. Eur. Investicijos į pastatus, žemės sklypus, sandėlio, parduotuvių bei administracinio pastato įrenginius, automobilius bei IT įrangą siekė 120,6 mln. Eur.

Vien 2016 m. plėtrai šalyje bendrovė skyrė 60 mln. Eur, iš jų 40 mln. Eur – logistikos centrui ir 20 mln. Eur – parduotuvėms ir jų infrastruktūrai.

Skelbiama, kad 2017 m. investicijos bus panašios.

Įvertinus investicijas, šiemet neįmanoma uždirbti pelno, sako p. Roussevas-Peine. Įmonės vadovas taip pat neatskleidžia, kokie yra „Lidl Lietuvos“ pardavimai Lietuvoje.

Bendrovė pelnė Ūkio ministerijos organizuoto konkurso „Už nuopelnus verslui“ kategorijos „Drąsios investicijos“ apdovanojimą.

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10.000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Vilniaus Gedmino pr. duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja...

Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 3

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 20

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau