„Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės gurmaniškų produktų

Publikuota: 2016-11-21

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ 21-oje Lietuvoje veikiančioje parduotuvėje nuo kito pirmadienio atsiras specialių riboto kiekio pasiūlymų – gurmaniškų maisto produktų, žymimų privačiu prekės ženklu „Deluxe“.

Atnaujinti asortimentą gurmaniškais maisto produktais planuojama kas savaitę. Iki šiol tinklo specialių pasiūlymų kategorijoje matėme prekės ženklą „Favorina“.

„Deluxe“ segmentą sudarys rinktiniai ingredientai ištaigingiems patiekalams, delikatesai išlavintam skoniui, naujos erdvės kulinariniams eksperimentams, idėjos proginiam stalui bei dovanoms, pirmadienį naujovę pristatydamas žurnalistams sakė Radostinas Roussevas-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Anot jo, „Deluxe“ produktų bus visose kategorijose: nuo mėsos ir žuvies produktų bei jūros gėrybių iki prieskonių ir padažų, nuo užkandžių iki paruoštų vartoti desertų.

„Deluxe“ prekių išskirtinumas – jos yra ne tik itin šventiškos, bet ir patrauklios savo kaina“, – sako p. Roussevas-Peine.

Ilona Petrusevičiūtė, „Lidl“ pardavimų skatinimo departamento vadovė, sako, kad „Deluxe“ linija kasmet pristatoma visose „Lidl“ parduotuvėse. Šiomis prekėmis bus prekiaujama iki Kalėdų.

„Tai aukštesnės klasės produktai, bet nesakome, kad jie skirti aukštesnes pajamas gaunantiems žmonėms. Tai - visa galva aukščiau už mūsų įprasto asortimento prekes. Turėsime kengūrienos kepsnių, antienos kepenėlių paštetą, įvairių kitų išskirtinių gaminių“, - spaudos konferencijoje sako p. Petrusevičiūtė.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 21 „Lidl“ parduotuvė. Šventiniu laikotarpiu planuojama atidaryti 22-ą parduotuvę Panevėžyje. Artimiausiu metu taip pat bus atidarytos parduotuvės Utenoje ir Ukmergėje.

„Lidl“ parduotuvės Lietuvoje kas mėnesį sulaukia vidutiniškai 1,8 mln. žmonių. Be to, kas trečias iš apsilankiusiųjų „Lidl“ šias parduotuves įvardija kaip reguliarią apsipirkimo vietą, rodo „Nielsen“ šių metų rugsėjį atliktas pirkėjų tyrimas.

„Lidl Lietuvos“ investicijos į darbuotojų atlyginimus, jų kvalifikacijos kėlimą, ilgalaikius mokymus užsienyje per pastaruosius trejus metus sudarė 18 mln. Eur. Investicijos į pastatus, žemės sklypus, sandėlio, parduotuvių bei administracinio pastato įrenginius, automobilius bei IT įrangą siekė 120,6 mln. Eur.

Vien 2016 m. plėtrai šalyje bendrovė skyrė 60 mln. Eur, iš jų 40 mln. Eur – logistikos centrui ir 20 mln. Eur – parduotuvėms ir jų infrastruktūrai.

Skelbiama, kad 2017 m. investicijos bus panašios.

Įvertinus investicijas, šiemet neįmanoma uždirbti pelno, sako p. Roussevas-Peine. Įmonės vadovas taip pat neatskleidžia, kokie yra „Lidl Lietuvos“ pardavimai Lietuvoje.

Bendrovė pelnė Ūkio ministerijos organizuoto konkurso „Už nuopelnus verslui“ kategorijos „Drąsios investicijos“ apdovanojimą.

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10.000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 6

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

„Tesco“ pristato naują žemų kainų parduotuvių formatą 1

Pagrindinis Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ žengia koja kojon su sparčiai...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Pasirašyta sutartis dėl „Lidl“ logistikos centro Rygoje statybos 4

Dvi Latvijos įmonės – statybų bendrovė SIA „Merks“, AS „Merko Ehitus group“ antrinė įmonė, ir SIA „Lidl...

Transportas
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv.

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Keserauskas: kai kurie ribojimai gali atšaldyti norą imtis verslo Premium 5

Lietuvoje, kaip įprasta rinkos ekonomikos šalyse, natūralus verslo, įskaitant ir prekybos tinklus, augimas...

Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Mituzas: kainos gali kristi tik joms kylant miesto centre 11

Konkurencija kainas tik didina, nes kainos priklauso nuo kvadratinio metro efektyvumo. Jeigu stovėdamas...

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį 4

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

Daugėja „Kesko Senukų“ „Proficentrų“

Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę...

„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
„Lidl Lietuvos“ fenomenas: ką rodo finansų ataskaitos Premium 39

Atitraukus žvilgsnį nuo nuosavo kapitalo pelningumo rodiklio, kuris greičiausiai dar gerokai keisis į gerąją...

Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Prie greitkelio Kaune atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1 Premium 3

Kauno UAB „EPRO Group“ atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1, įsikūrusį šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio.

Statyba ir NT
2018.09.19
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 31

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Valdžia žada visą puokštę priemonių dėl prekybos tinklų darbo 34

Didinti prekybos tinklų konkurenciją, kviesti užsienio investuotojus, stiprinti smulkųjį ir vidutinį verslą,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau