„Lidl“ pristato prekės ženklą „Deluxe“, turės gurmaniškų produktų
Atnaujinti asortimentą gurmaniškais maisto produktais planuojama kas savaitę. Iki šiol tinklo specialių pasiūlymų kategorijoje matėme prekės ženklą „Favorina“.
„Deluxe“ segmentą sudarys rinktiniai ingredientai ištaigingiems patiekalams, delikatesai išlavintam skoniui, naujos erdvės kulinariniams eksperimentams, idėjos proginiam stalui bei dovanoms, pirmadienį naujovę pristatydamas žurnalistams sakė Radostinas Roussevas-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.
Anot jo, „Deluxe“ produktų bus visose kategorijose: nuo mėsos ir žuvies produktų bei jūros gėrybių iki prieskonių ir padažų, nuo užkandžių iki paruoštų vartoti desertų.
„Deluxe“ prekių išskirtinumas – jos yra ne tik itin šventiškos, bet ir patrauklios savo kaina“, – sako p. Roussevas-Peine.
Ilona Petrusevičiūtė, „Lidl“ pardavimų skatinimo departamento vadovė, sako, kad „Deluxe“ linija kasmet pristatoma visose „Lidl“ parduotuvėse. Šiomis prekėmis bus prekiaujama iki Kalėdų.
„Tai aukštesnės klasės produktai, bet nesakome, kad jie skirti aukštesnes pajamas gaunantiems žmonėms. Tai - visa galva aukščiau už mūsų įprasto asortimento prekes. Turėsime kengūrienos kepsnių, antienos kepenėlių paštetą, įvairių kitų išskirtinių gaminių“, - spaudos konferencijoje sako p. Petrusevičiūtė.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 21 „Lidl“ parduotuvė. Šventiniu laikotarpiu planuojama atidaryti 22-ą parduotuvę Panevėžyje. Artimiausiu metu taip pat bus atidarytos parduotuvės Utenoje ir Ukmergėje.
„Lidl“ parduotuvės Lietuvoje kas mėnesį sulaukia vidutiniškai 1,8 mln. žmonių. Be to, kas trečias iš apsilankiusiųjų „Lidl“ šias parduotuves įvardija kaip reguliarią apsipirkimo vietą, rodo „Nielsen“ šių metų rugsėjį atliktas pirkėjų tyrimas.
„Lidl Lietuvos“ investicijos į darbuotojų atlyginimus, jų kvalifikacijos kėlimą, ilgalaikius mokymus užsienyje per pastaruosius trejus metus sudarė 18 mln. Eur. Investicijos į pastatus, žemės sklypus, sandėlio, parduotuvių bei administracinio pastato įrenginius, automobilius bei IT įrangą siekė 120,6 mln. Eur.
Vien 2016 m. plėtrai šalyje bendrovė skyrė 60 mln. Eur, iš jų 40 mln. Eur – logistikos centrui ir 20 mln. Eur – parduotuvėms ir jų infrastruktūrai.
Skelbiama, kad 2017 m. investicijos bus panašios.
Įvertinus investicijas, šiemet neįmanoma uždirbti pelno, sako p. Roussevas-Peine. Įmonės vadovas taip pat neatskleidžia, kokie yra „Lidl Lietuvos“ pardavimai Lietuvoje.
Bendrovė pelnė Ūkio ministerijos organizuoto konkurso „Už nuopelnus verslui“ kategorijos „Drąsios investicijos“ apdovanojimą.
„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10.000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų.