„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė Tallink Grupp, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą Burger King, į mūsų regioną galėtų atvesti ir didžiausią pasaulyje kavinių tinklą Starbucks.
Tai teigia Estijos tyrimų ir analizės įmonės Enlight Research analitikai, kurie atliko Tallink Grupp finansinių rodiklių analizę ir teigia, kad Starbucks atvedimas būtų logiškas Tallink Grupp žingsnis dėl jau turimo įdirbio su Starbucks tinklu.
Tallink Grupp jau nuo 2018 m. pavasario keltuose linijoje Talinas-Helsinkis klientams siūlo įsigyti 20 skirtingų Starbucks prekės ženklo gėrimų. Įmonė dalyvauja specialioje Starbucks partnerių programoje We Proudly Serve Starbucks.
Anot Enlight Research analitikų, jei Tallink Grupp bendradarbiavimas su Burger King pasiteisins, bendrovei būtų tikslinga tartis ir dėl Starbucks frančizės kavinių Baltijos šalyse steigimo.
Svarstoma, kad frančizės pagrindu veikiantį verslą Tallink Grupp galėtų plėsti ir už Baltijos šalių ribų, galbūt Azijoje, kur įmonė turi savo biurą Singapūre.
1971 m. JAV įkurtas Starbucks tinklas veikia daugiau nei 70 šalių, visame pasaulyje turi 30.000 prekybos taškų. Baltijos šalyse prekybos taškų šis tinklas iki šiol neturi.
Rugsėjį skelbta, kad pirmuosius Burger King restoranus Estijoje Tallink Grupp atidarys žiemą, o Lietuvoje ir Latvijoje pirmąjį 2020-ųjų pusmetį. Baltijos šalyse dėl to planuojama sukurti beveik 800 naujų darbo vietų.
Burger King franšizės sutartį Tallink Grupp pasirašė 20-iai metų.
Šią savaitę Tallink Grupp įsteigė įmonę Lietuvoje Tallink Fast Food Lithuania.
Tallink Grupp akcijos kotiruojamos Talino biržoje.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti