2019-11-13 06:46

„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Gene J. Puskar (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Gene J. Puskar (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger King“, į mūsų regioną galėtų atvesti ir didžiausią pasaulyje kavinių tinklą „Starbucks“.

Tai teigia Estijos tyrimų ir analizės įmonės „Enlight Research“ analitikai, kurie atliko „Tallink Grupp“ finansinių rodiklių analizę ir teigia, kad „Starbucks“ atvedimas būtų logiškas „Tallink Grupp“ žingsnis dėl jau turimo įdirbio su „Starbucks“ tinklu.

„Tallink Grupp“ jau nuo 2018 m. pavasario keltuose linijoje Talinas-Helsinkis klientams siūlo įsigyti 20 skirtingų „Starbucks“ prekės ženklo gėrimų. Įmonė dalyvauja specialioje „Starbucks“ partnerių programoje „We Proudly Serve Starbucks“.

Anot „Enlight Research“ analitikų, jei „Tallink Grupp“ bendradarbiavimas su „Burger King“ pasiteisins, bendrovei būtų tikslinga tartis ir dėl „Starbucks“ frančizės kavinių Baltijos šalyse steigimo.

Svarstoma, kad frančizės pagrindu veikiantį verslą „Tallink Grupp“ galėtų plėsti ir už Baltijos šalių ribų, galbūt Azijoje, kur įmonė turi savo biurą Singapūre.

1971 m. JAV įkurtas „Starbucks“ tinklas veikia daugiau nei 70 šalių, visame pasaulyje turi 30.000 prekybos taškų. Baltijos šalyse prekybos taškų šis tinklas iki šiol neturi.

Rugsėjį skelbta, kad pirmuosius „Burger King“ restoranus Estijoje „Tallink Grupp“ atidarys žiemą, o Lietuvoje ir Latvijoje – pirmąjį 2020-ųjų pusmetį. Baltijos šalyse dėl to planuojama sukurti beveik 800 naujų darbo vietų.

„Burger King“ franšizės sutartį „Tallink Grupp“ pasirašė 20-iai metų.

Šią savaitę „Tallink Grupp“ įsteigė įmonę Lietuvoje „Tallink Fast Food Lithuania“.

„Tallink Grupp“ akcijos kotiruojamos Talino biržoje.

52795
130817
52791