2017-03-25 14:10

Ko reikia „Facebook“ reklamai

Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
„Facebook“ reklama dėl kainos, pakartotinio rodymo, galimybių pasiekti konkrečią auditoriją ir išmatuoti efektyvumą yra laikoma vienu geriausių būdų internete pristatyti savo prekes ir paslaugas. Vis dėlto socialinio tinklo vidutiniokams savo jėgomis sukurti efektyvią kampaniją yra rimtas iššūkis.

Portalas „Entrepreneur.com“ pataria, į ką atkreipti dėmesį, kad padidėtų tikimybė vartotoją paversti pirkėju.

Spalvos

90% momentinių produkto įvertinimų lemia jo spalva, todėl reklamos koloritas lemia vartotojų reakciją. Mėlyna, violetinė ir žalia traukia vyresnius vartotojus, o jaunimas pirmenybę teikia geltonai, raudonai, oranžinei. Tiesa, pastaroji neretai nurodoma ir kaip viena iš vartotojų nemėgstamiausių spalvų. Todėl universalios spalvos, tinkančios visiems, nėra. Svarbiausia išsirinkti spalvą, kuri derėtų prie siūlomo produkto ir jį papildytų.

Kalba

Rekomenduojama vengti hiperbolių ir perdėtų teiginių, nes vartotojai, reklamą pamatę pirmą kartą, pirmiausia klausia, ar jiems dar nežinomas prekės ženklas yra patikimas. Visgi daug „facebook“ reklamos kampanijų yra paremtos tuščiomis hiperbolėmis ir manipuliavimu, tad prisistatyti nuoširdiems prekių ženklams šiame sraute darosi sudėtinga. Reklamos teiginių nereikia „atskiesti“, bet ji turi būti profesionali ir patikima.

Pritarimas

Socialinis įrodymas, pritarimas (angl. social proof) gali nuraminti pirkėjus, bijančius pirmą kartą pirkti iš nežinomo pardavėjo. Produkto ar paslaugos kokybę gali patvirtinti kiti vartotojai, tam panaudoti galima klientų atsiliepimus, prenumeratorių statistiką,

CTA mygtukai

Tinkami veikti raginantys mygtukai, nuorodos (angl. call to action) gali padidinti svetainės konversijų skaičių.

Norint „Facebook“ reklamos grąžos, rekomenduojama nuolat tikrinti, kurios konkrečios priemonės veikia. Pritaikius naujoves reikia palyginti paskutinius rezultatus su buvusiais iki pokyčių.

52795
130817
52791