Ko reikia „Facebook“ reklamai

Portalas „Entrepreneur.com“ pataria, į ką atkreipti dėmesį, kad padidėtų tikimybė vartotoją paversti pirkėju.
Spalvos
90% momentinių produkto įvertinimų lemia jo spalva, todėl reklamos koloritas lemia vartotojų reakciją. Mėlyna, violetinė ir žalia traukia vyresnius vartotojus, o jaunimas pirmenybę teikia geltonai, raudonai, oranžinei. Tiesa, pastaroji neretai nurodoma ir kaip viena iš vartotojų nemėgstamiausių spalvų. Todėl universalios spalvos, tinkančios visiems, nėra. Svarbiausia išsirinkti spalvą, kuri derėtų prie siūlomo produkto ir jį papildytų.
Kalba
Rekomenduojama vengti hiperbolių ir perdėtų teiginių, nes vartotojai, reklamą pamatę pirmą kartą, pirmiausia klausia, ar jiems dar nežinomas prekės ženklas yra patikimas. Visgi daug „facebook“ reklamos kampanijų yra paremtos tuščiomis hiperbolėmis ir manipuliavimu, tad prisistatyti nuoširdiems prekių ženklams šiame sraute darosi sudėtinga. Reklamos teiginių nereikia „atskiesti“, bet ji turi būti profesionali ir patikima.
Pritarimas
Socialinis įrodymas, pritarimas (angl. social proof) gali nuraminti pirkėjus, bijančius pirmą kartą pirkti iš nežinomo pardavėjo. Produkto ar paslaugos kokybę gali patvirtinti kiti vartotojai, tam panaudoti galima klientų atsiliepimus, prenumeratorių statistiką,
CTA mygtukai
Tinkami veikti raginantys mygtukai, nuorodos (angl. call to action) gali padidinti svetainės konversijų skaičių.
Norint „Facebook“ reklamos grąžos, rekomenduojama nuolat tikrinti, kurios konkrečios priemonės veikia. Pritaikius naujoves reikia palyginti paskutinius rezultatus su buvusiais iki pokyčių.