2020-11-12 21:45

„Facebook“ ir „Google“ pratęsė politinės reklamos draudimą

FILE PHOTO: Facebook, Google and Twitter logos are seen in this combination photo from Reuters files. REUTERS/File Photo
FILE PHOTO: Facebook, Google and Twitter logos are seen in this combination photo from Reuters files. REUTERS/File Photo
„Facebook“ ir „Google“ pratęsė politinės reklamos draudimą Jungtinėse Valstijose, plintant dezinformacijai, palaikančiai prezidento Donaldo Trumpo kaltinimus, esą jo pralaimėjimą Joe Bidenui lėmė balsų klastojimas.

„Facebook“ produktų vadybos direktorius Robas Leathernas trečiadienį vakare paskelbė, kad socialinis tinklas laikinai palieka galioti su rinkimais susijusios reklamos draudimą, kol nebus patvirtinti lapkričio 3 d. rinkimų rezultatai.

„Visi, kas naudojasi „Facebook“ ir „Instagram“ Jungtinėse Valstijose, ir toliau matys mūsų žymas ant pranešimų, kad J. Bidenas yra prognozuojamas nugalėtojas", – „Twitter“ parašė R. Leathernas.

Jis pripažino, kad draudimas neleidžia skelbti ir politinės reklamos, ruošiantis antrajam Senato rinkimų turui Džordžijoje, kuris nulems Senato kontrolę. Nors politikai dėl to ir nepatenkinti.

Anot R. Leatherno, tai nulėmė ribotos technologijų galimybės ir įsipareigojimai suteikti vienodą prieigą visiems politinės reklamos užsakovams.

Remiantis pranešimais žiniasklaidoje, „Google“ taip pat pratęsė savo draudimus, o demokratų Senato rinkimų kampanijos komitetas pareiškė, kad dėl šio technologijų kompanijų sprendimo nukentės Džordžijos rinkėjai.

„Politinės reklamos draudimas „Facebook“ ir „Google“ labai kenkia pastangoms informuoti Džordžijos rinkėjus apie antrąjį rinkimų turą“, – sakoma komiteto pareiškime socialiniame tinkle „Twitter“.

Anot pranešimo, toks draudimas riboja rinkėjų teises ių atėmimas, ir Džordžijai turi būti padaryta išimtis.

Panašų pareiškimą paskelbė ir rinkimuose kandidatuojanti respublikonų senatorė Kelly Loeffler, pareiškusi, kad tokiu būdu slopinama žodžio laisvė.

52795
130817
52791