„Facebook“ ir „Google“ pratęsė politinės reklamos draudimą

Facebook ir Google pratęsė politinės reklamos draudimą Jungtinėse Valstijose, plintant dezinformacijai, palaikančiai prezidento Donaldo Trumpo kaltinimus, esą jo pralaimėjimą Joe Bidenui lėmė balsų klastojimas.
Facebook produktų vadybos direktorius Robas Leathernas trečiadienį vakare paskelbė, kad socialinis tinklas laikinai palieka galioti su rinkimais susijusios reklamos draudimą, kol nebus patvirtinti lapkričio 3 d. rinkimų rezultatai.
Visi, kas naudojasi Facebook ir Instagram Jungtinėse Valstijose, ir toliau matys mūsų žymas ant pranešimų, kad J. Bidenas yra prognozuojamas nugalėtojas", Twitter parašė R. Leathernas.
Jis pripažino, kad draudimas neleidžia skelbti ir politinės reklamos, ruošiantis antrajam Senato rinkimų turui Džordžijoje, kuris nulems Senato kontrolę. Nors politikai dėl to ir nepatenkinti.
Anot R. Leatherno, tai nulėmė ribotos technologijų galimybės ir įsipareigojimai suteikti vienodą prieigą visiems politinės reklamos užsakovams.
Remiantis pranešimais žiniasklaidoje, Google taip pat pratęsė savo draudimus, o demokratų Senato rinkimų kampanijos komitetas pareiškė, kad dėl šio technologijų kompanijų sprendimo nukentės Džordžijos rinkėjai.
Politinės reklamos draudimas Facebook ir Google labai kenkia pastangoms informuoti Džordžijos rinkėjus apie antrąjį rinkimų turą, sakoma komiteto pareiškime socialiniame tinkle Twitter.
Anot pranešimo, toks draudimas riboja rinkėjų teises ių atėmimas, ir Džordžijai turi būti padaryta išimtis.
Panašų pareiškimą paskelbė ir rinkimuose kandidatuojanti respublikonų senatorė Kelly Loeffler, pareiškusi, kad tokiu būdu slopinama žodžio laisvė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti