„Facebook“ ir „Google“ pratęsė politinės reklamos draudimą

Publikuota: 2020-11-12
FILE PHOTO: Facebook, Google and Twitter logos are seen in this combination photo from Reuters files. REUTERS/File Photo
svg svg
FILE PHOTO: Facebook, Google and Twitter logos are seen in this combination photo from Reuters files. REUTERS/File Photo

„Facebook“ ir „Google“ pratęsė politinės reklamos draudimą Jungtinėse Valstijose, plintant dezinformacijai, palaikančiai prezidento Donaldo Trumpo kaltinimus, esą jo pralaimėjimą Joe Bidenui lėmė balsų klastojimas.

„Facebook“ produktų vadybos direktorius Robas Leathernas trečiadienį vakare paskelbė, kad socialinis tinklas laikinai palieka galioti su rinkimais susijusios reklamos draudimą, kol nebus patvirtinti lapkričio 3 d. rinkimų rezultatai.

„Visi, kas naudojasi „Facebook“ ir „Instagram“ Jungtinėse Valstijose, ir toliau matys mūsų žymas ant pranešimų, kad J. Bidenas yra prognozuojamas nugalėtojas", – „Twitter“ parašė R. Leathernas.

Jis pripažino, kad draudimas neleidžia skelbti ir politinės reklamos, ruošiantis antrajam Senato rinkimų turui Džordžijoje, kuris nulems Senato kontrolę. Nors politikai dėl to ir nepatenkinti.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Anot R. Leatherno, tai nulėmė ribotos technologijų galimybės ir įsipareigojimai suteikti vienodą prieigą visiems politinės reklamos užsakovams.

Remiantis pranešimais žiniasklaidoje, „Google“ taip pat pratęsė savo draudimus, o demokratų Senato rinkimų kampanijos komitetas pareiškė, kad dėl šio technologijų kompanijų sprendimo nukentės Džordžijos rinkėjai.

„Politinės reklamos draudimas „Facebook“ ir „Google“ labai kenkia pastangoms informuoti Džordžijos rinkėjus apie antrąjį rinkimų turą“, – sakoma komiteto pareiškime socialiniame tinkle „Twitter“.

Anot pranešimo, toks draudimas riboja rinkėjų teises ių atėmimas, ir Džordžijai turi būti padaryta išimtis.

Panašų pareiškimą paskelbė ir rinkimuose kandidatuojanti respublikonų senatorė Kelly Loeffler, pareiškusi, kad tokiu būdu slopinama žodžio laisvė.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Kantar“: reklamos rinka pernai augo 12,7%

Lietuvos reklamos rinka pernai augo 12,7% iki 116,3 mln. Eur, praneša tyrimą atlikusi bendrovė „Kantar“.

Rinkodara
2022.04.26
„Omnisend“ vadovas R. Laurinavičius: iki vienaragio mums – dar keleri metai Premium 2

Daugiakanalės rinkodaros automatizavimo įmonės „Omnisend“ vertė, kartu su nuosmukiu akcijų rinkose, taip pat...

Inovacijos
2022.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku