Lietuvos bankas skyrė 150.220 Eur baudą „Luminor“

Publikuota: 2018-11-22
Atnaujinta 2018-11-22 12:33
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos banko (LB) valdyba skyrė 150.220 Eur baudą bankui „Luminor“ už įvairiais informavimo kanalais skelbtą vartojimo kreditų reklamą, nes bankas nesilaikė tokiai reklamai teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

„Lietuvos bankas nustatė, kad beveik tris savaites Luminor Bank AB užsakymu įvairiose interneto svetainėse, banko bankomatuose ir lauko reklaminiuose stenduose skelbtoje vartojimo kredito sutarties reklamoje dideliu šriftu buvo nurodyta vartojimo kredito palūkanų norma (nuo 9 %) arba sutarties sudarymo mokestis (0 Eur), o privalomas tipinis pavyzdys su vartotojui svarbia standartine informacija apie vartojimo kreditą buvo pateiktas iki 30 kartų mažesniu šriftu. Pagal nustatytą tvarką vartojimo kredito sutarties reklamoje nurodomas tipinis pavyzdys turi išsiskirti iš kitos vartojimo kredito sutarties reklamoje teikiamos informacijos, jo tekstas neturi būti pateiktas mažesniu ar sunkiau įskaitomu šriftu, palyginti su kita reklamoje teikiama informacija apie su vartojimo kreditu susijusias išlaidas. Tais atvejais, kai vartojimo kredito sutarties reklamoje keli vartojimo kredito kainos elementai pateikiami skirtingo dydžio šriftu, laikantis pastebimumo reikalavimo, tipinis pavyzdys turėtų būti pateikiamas ne mažesnio dydžio šriftu nei informacija apie vartojimo kredito kainos elementą, pateiktą didžiausiu šriftu“, – rašoma LB pranešime.

Atsižvelgus į aplinkybių visumą ir įvertinus lengvinančias aplinkybes, už netinkamą reklamą bankui „Luminor“  skirta 0,1% 2017 metų bendrųjų metinių pajamų dydžio bauda.

VŽ primena, kad Baltijos šalių banke „Luminor” jau kitų metų pirmąjį pusmetį kontrolę turės JAV privataus kapitalo investicijų bendrovė „Blackstone“. „Luminor“ skaičiuoja Baltijos šalyse turintis 1,3 mln. vartotojų, 3.000 darbuotojų, 12 mlrd. Eur vertės paskolų ir 9 mlrd. Eur vertės indėlių portfelius. „Luminor”, kurio kapitalas sudaro 1,6 mlrd. Eur, skaičiuoja, kad jo kapitalo pakankamumo rodiklis sudaro 17%.  

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Kantar“: reklamos rinka pernai augo 12,7%

Lietuvos reklamos rinka pernai augo 12,7% iki 116,3 mln. Eur, praneša tyrimą atlikusi bendrovė „Kantar“.

Rinkodara
2022.04.26
„Omnisend“ vadovas R. Laurinavičius: iki vienaragio mums – dar keleri metai Premium 2

Daugiakanalės rinkodaros automatizavimo įmonės „Omnisend“ vertė, kartu su nuosmukiu akcijų rinkose, taip pat...

Inovacijos
2022.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku