Sukčių reklamos su didžiųjų bankų prekių ženklais: reikia daugiau budrumo
Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė, teigia, kad pirmąsias tokias reklamas fiksavo lapkričio pabaigoje.
„Visos šios reklamos buvo „Facebooke“. Visos jos turi reklamos požymių, t. y. maketai yra tarsi įprasti baneriai, „ateina“ per apmokėtas reklamos paskyras. Tikėtina, kad šiais atvejais buvo nulaužiamos oficialios paskyros ir ten atsirasdavo sukčių reklamos. Nuo gruodžio pradžios iki 9 d. fiksavome daugiau nei 200 tokių maketų. Informavome apie tai bankus“, – kalba G. Juronienė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai