2025-12-23 20:05

Sukčių reklamos su didžiųjų bankų prekių ženklais: reikia daugiau budrumo

Melagingos reklamos „Facebooke“. „Kantar“ stebėsenos, bankų duomenys.
Melagingos reklamos „Facebooke“. „Kantar“ stebėsenos, bankų duomenys.
Tyrimų bendrovė „Kantar“ lapkričio pabaigoje–gruodžio pradžioje fiksavo nemažai sukčių reklamų, kuriose buvo bankų SEB, „Swedbank“ prekių ženklai, investuotojo Iljos Lauro pavardė.

Giedrė Juronienė, „Kantar“ medijų ir reklamos stebėsenos tyrimų vadovė, teigia, kad pirmąsias tokias reklamas fiksavo lapkričio pabaigoje.

„Visos šios reklamos buvo „Facebooke“. Visos jos turi reklamos požymių, t. y. maketai yra tarsi įprasti baneriai, „ateina“ per apmokėtas reklamos paskyras. Tikėtina, kad šiais atvejais buvo nulaužiamos oficialios paskyros ir ten atsirasdavo sukčių reklamos. Nuo gruodžio pradžios iki 9 d. fiksavome daugiau nei 200 tokių maketų. Informavome apie tai bankus“, – kalba G. Juronienė. 

52795
130817
52791