Rožinės iliuzijos apie Lietuvos įvaizdį: krepšinio kultas, migracijos ir propagandos žaizdos

- Tik rožinis įsivaizdavimas, kad Lietuva – lazerių, startuolių, greito interneto šalis.
- Liūdnoji žinia, kad 2023-iaisiais, palyginti su 2022 m., susidomėjimas Lietuva sumenko bemaž visose šalyse.
- Tarp 15-os regionų, kurie labiausiai domisi Lietuva, aukštas pozicijas užima ir tolimos šalys kaip Indija, Japonija.
- Neigiamų naratyvų apie Baltijos šalis plėtrai neproporcingai daug įtakos turi vienas konkretus kanalas – „Euronews“.
- Matome daug reputacijos gaisrų, tačiau niekas jų negesina, nevaldo.
Startuolio „Repsense“ atliktame Lietuvos įvaizdžio užsienio šalyse tyrime buvo analizuotos 39-ios valstybės, jose publikuoti per 150.000 straipsnių apie Lietuvą, Latviją ir Estiją, iš jų 35.000 buvo analizuoti detaliau.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai