LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

Publikuota: 2020-09-16 11:16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo agentūra „Idea prima“.

Ji padės LTG grupės bendrovėms kurti ir įgyvendinti komunikacijos kampanijas, informuoti visuomenę apie LTG iniciatyvas, įgyvendins kitus komunikacijos sprendimus.

„Pastaruosius trejus metus vykdėme pokyčius, kurie suformavo mūsų grupę tokią, kokia ji šiandien yra – aiškiai atskirtomis funkcijomis „LTG Link“, „LTG Cargo“ ir „LTG Infra“ bendrovėse ir jas vienijančia „Lietuvos geležinkelių“ kontroliuojančiąja bendrove. Keliame sau aukščiausius atvirumo bei skaidrumo reikalavimus, tad džiaugiamės nauja partneryste su komunikacijos ekspertais“, – išplatintame pranešime teigia Mantas Dubauskas, LTG komunikacijos direktorius.

Pasak jo, kartu su viešąjį pirkimą laimėjusia „Idea prima“ agentūra planuojama populiarinti ekologišką ir greitą keliavimą traukiniais, aktyviai informuoti apie LTG grupės galimybes potencialiems darbuotojams, edukuoti apie tinkamą elgseną ir saugų eismą šalia geležinkelio bėgių, išsamiai pristatyti LTG grupės planus keleivių vežimo, krovinių gabenimo ir infrastruktūros valdymo srityse.

LTG grupės skelbtame integruotos komunikacijos paslaugų teikimo pirkime pasiūlymus pateikė šešios agentūros. Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas išrinktas pagal kainos ir paslaugų teikimo kokybės santykį.

LTG ir „Idea prima“ sudarytos komunikacijos paslaugų sutarties trukmė – 1 metai, su galimybe pratęsti dar 24 mėnesiams. Paslaugos bus perkamos pagal LTG poreikį, neviršijant maksimalios sutarties vertės – 215.000 Eur be PVM, įskaitant visus mokesčius ir išlaidas.

Tarp didžiausių „Idea prima“ klientų – „Akropolis Group“, „Circle K“, BTA, „Gintarinė vaistinė“, koncernas SBA, „Urban Inventors“, „Elektrum Lietuva“, Medicinos bankas, „Nielsen“.

2019 m. „Idea prima“ Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta Lietuvos metų agentūra bei pelnė „European Excellence Awards 2019“ apdovanojimą.

2019 m. „Idea prima“ gavo 2,12 mln. Eur pajamų, tai 10% daugiau nei 2018 m.

Apie komunikacijos agentūrų finansinius rezultatus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
08:53
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 21

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16
Kuriant šalies prekės ženklą, siūlys eiti estų ar švedų pavyzdžiu 4

Artimiausiu metu Vyriausybės kanceliarija skelbs konkursą vizualiniam šalies prekės ženklo identitetui...

Rinkodara
2020.09.13
Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir...

Rinkodara
2020.09.13
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas Premium

Jungtinė keturių agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją, kuri remiasi...

Rinkodara
2020.09.10
Sukūrė Lietuvos pristatymo strategiją: naujas šūkis, naujas pozicionavimas 1

Jungtinė agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją. Valstybei svarbios...

Rinkodara
2020.09.09
Reklamos agentūra „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą

Viena seniausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Havas...

Rinkodara
2020.09.08
Pergalei ar sau? Paskutinę kulką partijos dar taupo Premium

Nors iki Seimo rinkimų liko vos kiek daugiau nei mėnuo, politikai dar neįsuko komunikacijos viliotinio:...

Rinkodara
2020.09.08
MO muziejaus kampanija – geriausias metų reklamos darbas 1

Kūrybiškumo festivalyje „ADC*LT“ aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuojančiomis žvaigždėmis apdovanoti...

Rinkodara
2020.09.05
Lietuvių nuomonė apie verslą – palankesnė

5,8% Lietuvos gyventojų nuomonė apie verslą yra labai palanki, palanki – 39,8%. 37,8% laikosi neutralios...

Rinkodara
2020.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus