Komunikacija pandemijos metu: 12 stipriausių projektų

Stipriausi privataus ir viešojo sektoriaus projektai bei socialinės iniciatyvos bus pristatyti šį penktadienį vyksiančiame renginyje „PR Impact Awards 2020“.
Keturioms „Koronoviruso iššūkis“ kategorijoms buvo pateikta po 10-11 paraiškų, iš viso 42 paraiškos, iš jų į finalą pateko 12-a darbų:
Viešojo sektoriaus išorinė komunikacija
Kampanija #menasnaMO, autoriai – MO muziejus.
Kampanija „VU ekspertai padeda suprasti“, autoriai – Vilniaus universitetas ir LRT.
„Įdomiosios pamokos tiesiogiai“ – „Pasveikink mokytoją – duok penkis“, autoriai – Laurynas Šeškus, „Nord Play“ ir LRT televizija.
Privataus sektoriaus išorinė komunikacija
Kampanija „Ačiū medikams #LikNamie“, autoriai – „Bitė Lietuva“ ir partneriai „Integrity PR“, „ZEST Production House“.
Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacija karantino metu, autoriai – „Maxima LT“.
Kampanija „Jei jaunystė suvoktų – senatvė galėtų“ ARBA #LikNamuose #LiekuNamuose, autoriai – „Ugdanti komunikacija“ ir partneriai „Baltas MEDIA“, Lietuvos studentų sąjunga, Lietuvos moksleivių sąjunga, LIJOT, Kauno senjorų asociacija.
Vidinė komunikacija
„LD iš namų“ – vidinės komunikacijos veiksmų paletė naujam darbo organizavimui ir emociniam darbuotojų stabilumui palaikyti karantino metu“, autoriai – „Lietuvos draudimas“.
„Lengvas karantinas BITĖS darbuotojams“, autoriai – „Bitė lietuva“.
„ERGO radijas“, autoriai – „ERGO“ ir partneriai „Spotlight LT“.
Socialinė iniciatyva
Socialinė iniciatyva „Nemokamos nuotolinės konsultacijos“, autoriai – „Kardiolitos klinikos“ ir partneriai „Integrity PR“.
Socialinė iniciatyva „Nacionalinis savanorių koordinavimo centras STIPRŪS KARTU“, autoriai – „Stiprūs kartu“ ir partneriai VšĮ „Pilietinė medija“.
Socialinė iniciatyva „Laikykitės, medikai!“, autoriai – VšĮ „Laisvės TV“ ir socialiniai partneriai „Lietuvos geležinkeliai“, taip pat kiti socialiniai, finansiniai ir sklaidos partneriai.
„Koronaviruso iššūkis“ vertinimo komisiją sudaro žurnalo „Verslo klasė“ redaktorius Aurelijus Katkevičius, nepriklausomas komunikacijos konsultantas Mindaugas Ardišauskas, komunikacijos ekspertė, Vilniaus universiteto docentė Dalia Kutraitė-Giedraitienė, Europos komunikacijos direktorių asociacijos (EACD) ambasadorė ir koordinatorė Lietuvai Lina Jakučionienė ir „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.
VŽ rašė, kad, be „Koronaviruso iššūkio“ kategorijos, „PR Impact Awards 2020“ komisija iš 86 šiemet konkurse dalyvaujančių darbų atrinko 36 geriausius komunikacijos projektus 12-oje kategorijų.
Septintus metus organizuojamas „PR Impact Awards 2020“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.