2020-01-22 09:15

Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir paminėjimą per dieną, tai simboliškai mažiau nei rašyta ir kalbėta apie Alytaus gaisrą, tačiau akivaizdu, kad abiem atvejais komunikacijos aktyvumas šiomis temomis išlaikys pagreitį dar ne vieną mėnesį.

Žiniasklaidos stebėsenos bendrovė „Mediaskopas“ skaičiuoja, kad „Grigeo“ nuo skandalo pradžios sausio 7 d. iki šio mėnesio 20 d. Lietuvos tradicinėje žiniasklaidoje (spaudoje, internete, radijuje ir TV) buvo paminėta 2.169 kartus. Gretimose šalyse dėmesio ši tema sulaukė gerokai mažiau: Latvijos žiniasklaidoje minimu periodu paminėta 107 kartus, o Estijos – vos 10.

Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė, pažymi, kad „Grigeo“ taršos skandalas Latvijos žiniasklaidoje atsispindėjo nuo pat pradžių, buvo cituotos Lietuvos politikų nuomonės, taip pat skelbta, kad „Iki“, „Senukai“ nutraukia „Grigeo“ produkcijos pirkimus.

52795
130817
52791