A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Publikuota: 2019-11-06
Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir „Idea Vilnius“ direktoriumi.
Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir „Idea Vilnius“ direktoriumi.

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai pačiai „Havas“ grupei priklausančios kūrybinės agentūros „Idea Vilnius“ direktoriumi.

Šarūnas Mikelevičiaus, „Havas“ grupės Lietuvoje vadovas teigia, kad per pastaruosius keletą metų mato nuolatinį komunikacijos turinio disciplinos augimą ir veržimąsi į reklamos kūrybos, žiniasklaidos planavimo ir ryšių su visuomene sritis.

„Suprasdami augančią šių sprendimų svarbą, žengiame dar vieną žingsnį pirmyn, viliamės, kad organizuodami vieningą reklamos kūrybos ir turinio agentūrų valdymą, sustiprinsime integruotus turinio sprendimus. Įgyvendinti šį tikslą patikėjome A. Žakui, kuris nuolat ieško ir randa naujų komunikacijos agentūrų veiklos modelių bei integruotų sprendimų klientams“, – teigia Š. Mikelevičius.

VŽ primena, kad 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų „Publicum Group“ įsigijo 2015 m. pavasarį. Šiandien visos agentūros akcijos priklauso „Publicum Group“. Savo ruožtu apie „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungimąsi į vieną komunikacijos grupę Baltijos šalyse paskelbta 2017 m. pabaigoje.

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ 2018 m. gruodį pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%) pasaulinei „Vivendi“ korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei „Havas“ ir veikia šiuo vardu.

A. Žakas, stodamas prie „Idea Vilnius“ vairo teigia, besidžiaugiantis suteikta galimybe ir grupės parodytu pasitikėjimu.

„Priimu šį iššūkį optimistiškai ir ambicingai, nes „Idea Vilnius“ yra puikiai sukomplektuota kūrybos agentūra, siūlanti strategija grįstus sprendimus. Tai puikiai įrodo ir vienas karščiausių agentūros darbų – „Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“, – pažymi A. Žakas.

„Havas“ grupė Lietuvoje vienija skaitmeninės reklamos ir komunikacijos bendrovę „Socialus marketingas“, kūrybinės reklamos agentūrą „Idea Vilnius“, ryšių su visuomene agentūrą „Publicum“ ir skaitmeninės rinkodaros kompaniją „Good one“, taip pat finansinės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm“.

Grupė taip pat atstovauja du savarankiškai veikiančius tarptautinius žiniasklaidos planavimo tinklus „Havas Media“ ir „Arena Media“.

„Havas“ grupės bendrovėse Lietuvoje dirba per 130 specialistų, bendra apyvarta praėjusiais metais viršijo 30 mln. Eur.

„Havas“ grupei Baltijos šalyse priklauso 20 kompanijų, kuriose dirba daugiau nei 250 specialistų, bendra apyvarta praėjusiais metais viršijo 50 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14
Kalėdinėse reklamose – „Telia Lietuvos“ ir „Tele2“ dvikova Premium

Per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž 7% daugiau reklamos sekundžių, 11% daugiau klipų.

Rinkodara
2020.01.13
Šalies komunikacija: kokios valstybės pernai labiausiai domėjosi Lietuva

Kasdien vidutiniškai Lietuvos vardas užsienio šalių interneto naujienų portaluose pasirodo 250 kartų, o...

Rinkodara
2020.01.13
Influencerių rinkodara: nuo Makaliaus iki A. Tapino 1

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ nuomonės formuotojų tyrimas rodo, kad populiariausios temos,...

Rinkodara
2020.01.12
Lietuviai jaučiasi laimingiausi nuo 2008 m. krizės laikmečio 2

„Žmogaus studijų centro“ atliekama Lietuvos emocinės būsenos stebėsena rodo, 2019 m. Lietuva jautėsi kaip...

Rinkodara
2020.01.11
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
Dulkės nuo „Grigeo“ krizės plano nupūstos nebuvo Premium 1

Popieriaus gamybos „Grigeo“, kurios antrinė įmonė Klaipėdoje įtariama nevalytomis nuotekomis ilgą laiką...

Rinkodara
2020.01.10
„Japan Airlines“ per 2020 m. olimpiadą Tokijuje turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų

Skrydžių bendrovė „Japan Airlines“ užsienio turistams padovanos 50.000 skrydžių bilietų į vidinius reisus,...

Paslaugos
2020.01.07
Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia pavadinimą

Komunikacijos agentūra „Gravitas Partners“ keičia prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „co:agency“.

Rinkodara
2020.01.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau