A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Publikuota: 2019-11-06
Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir „Idea Vilnius“ direktoriumi.
svg svg
Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir „Idea Vilnius“ direktoriumi.

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai pačiai „Havas“ grupei priklausančios kūrybinės agentūros „Idea Vilnius“ direktoriumi.

Šarūnas Mikelevičiaus, „Havas“ grupės Lietuvoje vadovas teigia, kad per pastaruosius keletą metų mato nuolatinį komunikacijos turinio disciplinos augimą ir veržimąsi į reklamos kūrybos, žiniasklaidos planavimo ir ryšių su visuomene sritis.

„Suprasdami augančią šių sprendimų svarbą, žengiame dar vieną žingsnį pirmyn, viliamės, kad organizuodami vieningą reklamos kūrybos ir turinio agentūrų valdymą, sustiprinsime integruotus turinio sprendimus. Įgyvendinti šį tikslą patikėjome A. Žakui, kuris nuolat ieško ir randa naujų komunikacijos agentūrų veiklos modelių bei integruotų sprendimų klientams“, – teigia Š. Mikelevičius.

VŽ primena, kad 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų „Publicum Group“ įsigijo 2015 m. pavasarį. Šiandien visos agentūros akcijos priklauso „Publicum Group“. Savo ruožtu apie „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungimąsi į vieną komunikacijos grupę Baltijos šalyse paskelbta 2017 m. pabaigoje.

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ 2018 m. gruodį pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%) pasaulinei „Vivendi“ korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei „Havas“ ir veikia šiuo vardu.

A. Žakas, stodamas prie „Idea Vilnius“ vairo teigia, besidžiaugiantis suteikta galimybe ir grupės parodytu pasitikėjimu.

„Priimu šį iššūkį optimistiškai ir ambicingai, nes „Idea Vilnius“ yra puikiai sukomplektuota kūrybos agentūra, siūlanti strategija grįstus sprendimus. Tai puikiai įrodo ir vienas karščiausių agentūros darbų – „Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“, – pažymi A. Žakas.

„Havas“ grupė Lietuvoje vienija skaitmeninės reklamos ir komunikacijos bendrovę „Socialus marketingas“, kūrybinės reklamos agentūrą „Idea Vilnius“, ryšių su visuomene agentūrą „Publicum“ ir skaitmeninės rinkodaros kompaniją „Good one“, taip pat finansinės komunikacijos agentūrą „Publicum FComm“.

Grupė taip pat atstovauja du savarankiškai veikiančius tarptautinius žiniasklaidos planavimo tinklus „Havas Media“ ir „Arena Media“.

„Havas“ grupės bendrovėse Lietuvoje dirba per 130 specialistų, bendra apyvarta praėjusiais metais viršijo 30 mln. Eur.

„Havas“ grupei Baltijos šalyse priklauso 20 kompanijų, kuriose dirba daugiau nei 250 specialistų, bendra apyvarta praėjusiais metais viršijo 50 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
N. Mikalajūnas paliko „Icor“, įsteigė naują agentūrą Premium 4

Veiklą pradeda nauja komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurią įsteigė ilgametis įmonių grupės...

Rinkodara
11:52
Futbolo lygų karai dėl milijardų: katė maiše ir reklamos užsakovams, ir transliuotojams Premium

Futbolo bendruomenę suintrigavusi ir supriešinusi žinia apie planuojamą naująją Europos superlygą, kurią...

Rinkodara
2021.04.20
„Integre Trans“ pasirinko komunikacijos partnerius

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ pradeda bendradarbiavimą su transporto ir logistikos paslaugų...

Rinkodara
2021.04.19
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso...

Rinkodara
2021.04.10
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku