Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Publikuota: 2018-12-17
Susijungusių „Publicum” ir „Idea” grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner tęs aktyvią veiklą „Havas” grupėje. Prieš metus daryta bendrovės nuotrauka.
Susijungusių „Publicum” ir „Idea” grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner tęs aktyvią veiklą „Havas” grupėje. Prieš metus daryta bendrovės nuotrauka.

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%) pasaulinei „Vivendi“ korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei „Havas“ ir nuo šiol veiks šiuo vardu.

Šis sandoris pasirašytas pirmadienį, užbaigus metus trukusį naujos grupės formavimo procesą ir suderinus jį su konkurenciją prižiūrinčiomis institucijomis. Sandorio vertė neatskleidžiama. Likusios grupės akcijos (49%) lieka bendrovių partnerių rankose.

„Havas“ grupėje šiuo metu Baltijos šalyse veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos paslaugas. Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta šiais metais viršys 50 mln. Eur.

Susijungusių „Publicum“ ir „Idea“ grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Markas Eikneris tęs aktyvią veiklą „Havas“ grupės valdyboje ir stebėtojų taryboje, o p. Jarmalavičius ir toliau vadovaus ryšių su visuomene agentūrai „Publicum“.

„Havas“ grupei Lietuvoje vadovauja Šarūnas Mikelevičius.

Sustiprins „Havas“ tinklą

Kaip išplatintame pranešime teigia Alberto Canteli, „Havas Group“ vadovas Šiaurės, Rytų ir Centrinei Europai, bene pirmą kartą Baltijos šalių komunikacijos rinkos istorijoje pasaulinis tinklas tiesiogiai investuoja į visas tris šalis apimantį verslą ir aktyviai jame veiks.

„Baltijos šalys yra viena greičiausiai augančių ir dinamiškiausių Europos rinkų. Todėl investicijos į čia suformuotą komunikacijos grupę sustiprins visą „Havas“ tinklą“, – teigia p. Canteli.

Pasak p. Jarmalavičiaus, sėkmingas sandoris su „Havas“ reiškia ne tik solidų „Publicum“ ir „Idea“ grupių komandų darbo įvertinimą bei teisingą tvaraus verslo vystymo kelią, bet ir pasitikėjimą visos Baltijos šalių komunikacijos rinkos perspektyvomis.

VŽ rašė, kad pernai gruodį paskelbus žinią apie „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungimąsi į vieną komunikacijos grupę Baltijos šalyse, tai sujudino konkurentus.

Vieni procesą vadina natūralia rinkos transformacija, kiti kvestionavo jų deklaruojamą teiginį, kad tai sukurs didžiausią junginį, treti kalbėjo apie iššūkius, kuriuos teks įveikti, apjungiant skirtingas abiem grupėms priklausančias įmones.

Tiesa, jungimosi metus ne visus užsibrėžtus planus pavyko įgyvendinti.

VŽ rašė, kad „Idea Media“ (prekės ženklas „Havas Media“), dar 2016 m. vėlyvą rudenį paskelbusi apie jungtuves su „Publicum“ grupei priklausančia „Publicum Media“, pagal pardavimo apimtis taikėsi patekti į trejetuką tarp didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje, tačiau pagal 2017 m. apyvartą „Idea Media“ liko aštunta. Tiesa, agentūros pajamos per 2017 m. augo net 36%, iki 6,4 mln. Eur.

Gerai sekėsi ir kitai „Publicum“ grupės įmonei „Arena“: ji pardavimus 2017 m. padidino 60% ir pasiekė 5,5 mln. Eur pardavimus.

[infogram id="23291e5f-bd60-4c39-92d3-10757c1c44a6" prefix="wJe" format="interactive" title="Rinkodara: žiniasklaidos planuotojai pagal 2017 m. pajamas"]

Su ilga istorija

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta pernai siekė 2,3 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų.

„Havas“ priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi“, valdančiai „Universal Music Group“, „Canal+ Group“, „Gameloft“ ir kitas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas 80 pasaulio šalių, kuriose dirba per 42.000 darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2017 m. viršijo 12,4 mlrd. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau