Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Publikuota: 2018-12-17
Susijungusių „Publicum” ir „Idea” grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner tęs aktyvią veiklą „Havas” grupėje. Prieš metus daryta bendrovės nuotrauka.
svg svg
Susijungusių „Publicum” ir „Idea” grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner tęs aktyvią veiklą „Havas” grupėje. Prieš metus daryta bendrovės nuotrauka.

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%) pasaulinei „Vivendi“ korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei „Havas“ ir nuo šiol veiks šiuo vardu.

Šis sandoris pasirašytas pirmadienį, užbaigus metus trukusį naujos grupės formavimo procesą ir suderinus jį su konkurenciją prižiūrinčiomis institucijomis. Sandorio vertė neatskleidžiama. Likusios grupės akcijos (49%) lieka bendrovių partnerių rankose.

„Havas“ grupėje šiuo metu Baltijos šalyse veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos paslaugas. Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta šiais metais viršys 50 mln. Eur.

Susijungusių „Publicum“ ir „Idea“ grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Markas Eikneris tęs aktyvią veiklą „Havas“ grupės valdyboje ir stebėtojų taryboje, o p. Jarmalavičius ir toliau vadovaus ryšių su visuomene agentūrai „Publicum“.

„Havas“ grupei Lietuvoje vadovauja Šarūnas Mikelevičius.

Sustiprins „Havas“ tinklą

Kaip išplatintame pranešime teigia Alberto Canteli, „Havas Group“ vadovas Šiaurės, Rytų ir Centrinei Europai, bene pirmą kartą Baltijos šalių komunikacijos rinkos istorijoje pasaulinis tinklas tiesiogiai investuoja į visas tris šalis apimantį verslą ir aktyviai jame veiks.

„Baltijos šalys yra viena greičiausiai augančių ir dinamiškiausių Europos rinkų. Todėl investicijos į čia suformuotą komunikacijos grupę sustiprins visą „Havas“ tinklą“, – teigia p. Canteli.

Pasak p. Jarmalavičiaus, sėkmingas sandoris su „Havas“ reiškia ne tik solidų „Publicum“ ir „Idea“ grupių komandų darbo įvertinimą bei teisingą tvaraus verslo vystymo kelią, bet ir pasitikėjimą visos Baltijos šalių komunikacijos rinkos perspektyvomis.

VŽ rašė, kad pernai gruodį paskelbus žinią apie „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungimąsi į vieną komunikacijos grupę Baltijos šalyse, tai sujudino konkurentus.

Vieni procesą vadina natūralia rinkos transformacija, kiti kvestionavo jų deklaruojamą teiginį, kad tai sukurs didžiausią junginį, treti kalbėjo apie iššūkius, kuriuos teks įveikti, apjungiant skirtingas abiem grupėms priklausančias įmones.

Tiesa, jungimosi metus ne visus užsibrėžtus planus pavyko įgyvendinti.

VŽ rašė, kad „Idea Media“ (prekės ženklas „Havas Media“), dar 2016 m. vėlyvą rudenį paskelbusi apie jungtuves su „Publicum“ grupei priklausančia „Publicum Media“, pagal pardavimo apimtis taikėsi patekti į trejetuką tarp didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje, tačiau pagal 2017 m. apyvartą „Idea Media“ liko aštunta. Tiesa, agentūros pajamos per 2017 m. augo net 36%, iki 6,4 mln. Eur.

Gerai sekėsi ir kitai „Publicum“ grupės įmonei „Arena“: ji pardavimus 2017 m. padidino 60% ir pasiekė 5,5 mln. Eur pardavimus.

[infogram id="23291e5f-bd60-4c39-92d3-10757c1c44a6" prefix="wJe" format="interactive" title="Rinkodara: žiniasklaidos planuotojai pagal 2017 m. pajamas"]

Su ilga istorija

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta pernai siekė 2,3 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų.

„Havas“ priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi“, valdančiai „Universal Music Group“, „Canal+ Group“, „Gameloft“ ir kitas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas 80 pasaulio šalių, kuriose dirba per 42.000 darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2017 m. viršijo 12,4 mlrd. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lemonos“ šuolis su „Magento Commerce 2“ ir naujienlaiškiais meistrams  Premium 5

Elektronikos komponentų platintoja UAB „Lemona“ per metus savo e. parduotuvės konversijos rodiklį padidino...

Prekyba
2021.03.05
Kiek išleisti rinkodarai internete Premium

Karantinas daugelį bendrovių privertė parduotuves perkelti į internetinę erdvę. Kiek procentų nuo apyvartos...

Tinklalaidės
2021.03.05
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
2021.03.04
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.04
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 5

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
Keičiasi „Medipresos“ vadovas 2

Nuo kovo 1 d. leidinių ir knygų platinimu užsiimančiai įmonei UAB „Medipresa“ vadovaus Laimonas Blažinskas.

Rinkodara
2021.03.01
Pokyčiai „Nielsen“: naujas savininkas ir vardas Premium

Tarptautinė privataus kapitalo įmonė „Advent International“ įsigijo tyrimų bendrovės „Nielsen“ pasaulinį...

Rinkodara
2021.03.01
Apsipirkti į maisto parduotuvę – bent kartą per savaitę

Nors e. prekybos apimtys auga, dauguma pirkėjų maisto ir kitų pirmo būtinumo prekių įsigyti į parduotuves...

Prekyba
2021.02.28
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
2021.02.25
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus