Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės Publicum ir Idea pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%) pasaulinei Vivendi korporacijai priklausančiai komunikacijos grupei Havas ir nuo šiol veiks šiuo vardu.
Šis sandoris pasirašytas pirmadienį, užbaigus metus trukusį naujos grupės formavimo procesą ir suderinus jį su konkurenciją prižiūrinčiomis institucijomis. Sandorio vertė neatskleidžiama. Likusios grupės akcijos (49%) lieka bendrovių partnerių rankose.
Havas grupėje šiuo metu Baltijos šalyse veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos paslaugas. Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta šiais metais viršys 50 mln. Eur.
Susijungusių Publicum ir Idea grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Markas Eikneris tęs aktyvią veiklą Havas grupės valdyboje ir stebėtojų taryboje, o p. Jarmalavičius ir toliau vadovaus ryšių su visuomene agentūrai Publicum.
Havas grupei Lietuvoje vadovauja Šarūnas Mikelevičius.
Sustiprins Havas tinklą
Kaip išplatintame pranešime teigia Alberto Canteli, Havas Group vadovas Šiaurės, Rytų ir Centrinei Europai, bene pirmą kartą Baltijos šalių komunikacijos rinkos istorijoje pasaulinis tinklas tiesiogiai investuoja į visas tris šalis apimantį verslą ir aktyviai jame veiks.
Baltijos šalys yra viena greičiausiai augančių ir dinamiškiausių Europos rinkų. Todėl investicijos į čia suformuotą komunikacijos grupę sustiprins visą Havas tinklą, teigia p. Canteli.
Pasak p. Jarmalavičiaus, sėkmingas sandoris su Havas reiškia ne tik solidų Publicum ir Idea grupių komandų darbo įvertinimą bei teisingą tvaraus verslo vystymo kelią, bet ir pasitikėjimą visos Baltijos šalių komunikacijos rinkos perspektyvomis.
VŽ rašė, kad pernai gruodį paskelbus žinią apie Publicum Group ir Idea Group jungimąsi į vieną komunikacijos grupę Baltijos šalyse, tai sujudino konkurentus.
Vieni procesą vadina natūralia rinkos transformacija, kiti kvestionavo jų deklaruojamą teiginį, kad tai sukurs didžiausią junginį, treti kalbėjo apie iššūkius, kuriuos teks įveikti, apjungiant skirtingas abiem grupėms priklausančias įmones.
Tiesa, jungimosi metus ne visus užsibrėžtus planus pavyko įgyvendinti.
VŽ rašė, kad Idea Media (prekės ženklas Havas Media), dar 2016 m. vėlyvą rudenį paskelbusi apie jungtuves su Publicum grupei priklausančia Publicum Media, pagal pardavimo apimtis taikėsi patekti į trejetuką tarp didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Lietuvoje, tačiau pagal 2017 m. apyvartą Idea Media liko aštunta. Tiesa, agentūros pajamos per 2017 m. augo net 36%, iki 6,4 mln. Eur.
Gerai sekėsi ir kitai Publicum grupės įmonei Arena: ji pardavimus 2017 m. padidino 60% ir pasiekė 5,5 mln. Eur pardavimus.
[infogram id="23291e5f-bd60-4c39-92d3-10757c1c44a6" prefix="wJe" format="interactive" title="Rinkodara: žiniasklaidos planuotojai pagal 2017 m. pajamas"]
Su ilga istorija
1835 m. Paryžiuje įkurta Havas yra viena didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta pernai siekė 2,3 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų.
Havas priklauso pasaulinei korporacijai Vivendi, valdančiai Universal Music Group, Canal+ Group, Gameloft ir kitas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas 80 pasaulio šalių, kuriose dirba per 42.000 darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2017 m. viršijo 12,4 mlrd. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti