2015-06-08 00:01

Po „Publicum Group“ sparnu – naujas pirkinys

UAB „Publicum Group“, jungianti 5 ryšių su visuomene, komunikacijos ir reklamos bendroves, įsigijo 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų. Sandorio sąlygų abi pusės neatskleidžia.

Likę 60% akcijų lieka „Socialaus marketingo“ įkūrėjų ir vadovų Arijaus Žako ir Aido Daliko rankose.

2012 m. veiklą pradėjęs „Socialus marketingas“ yra viena didžiausių savo srities agentūrų Lietuvoje, o po sandorio su „Publicum“ grupe neslepia ambicijų tapti pirmaujančia skaitmeninės rinkodaros bendrove.

„Ant savo ir „Publicum Group“ įmonių pagrindo statysime visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikiančią agentūrą. Nepradedame visko nuo nulio, jau turime didžiulę internetinės komunikacijos pagrindą socialiniuose tinkluose, ir tai sujungus su „Publicum“ patirtimi, jų įdirbiu ryšiuose su visuomene, žiniasklaidos planavimo ir reklamos srityje, į priekį pajudėsime gerokai sparčiau“, – neabejoja Arijus Žakas, „Socialaus marketingo“ vadovas.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, teigia, jog šiuo sandoriu visų pirma siekiama stiprinti integruotų komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros paslaugų spektrą užsakovams.

Ponas Žakas antrina, jog daugelis šiandien rinkoje skambiai kalba apie integruotų sprendimų poreikį, tačiau realiai tokių sprendimų, teikiamų iš vienų rankų, yra vienetai.

„Tad po šio susijungimo mūsų pozicijos rinkoje sustiprės. Norime būti žingsniu priekyje, o susijungimas leis mums greičiau augti“, – kalba p. Žakas.

Jis neslepia, jog panašių pasiūlymų investuoti, plėstis per pastaruosius metus buvo sulaukę ir anksčiau.

„Šiuo atveju poreikiai sutapo. Jie norėjo augti, mes – papildyti savo teikiamų paslaugų spektrą. Sutapo ir mūsų požiūris į plėtrą, veiklos ambicijos bei vizija, kaip toliau vystysis komunikacija ir rinkodara. Ėjome ta pačia kryptimi, tad tai tapo lemiančiu susijungimo faktoriumi“, – kalba p. Jarmalavičius.

Junginys didėja

„Publicum Group“ šiuo metu priklauso ryšių su visuomene bendrovė „Publicum“, finansinės komunikacijos UAB „Publicum FComm“, žiniasklaidos planavimo UAB „Publicum Media“, renginių UAB „Publicum Events“, kūrybinė reklamos agentūra „Love“.

Po grupės sparnu glaudžiasi ir sporto rinkodaros UAB „Publicum Sport“ bei „Publicum“ Estijoje, tačiau pastarosios šiuo metu veiklos nevykdo.

„Publicum“ grupės konsoliduotos pajamos 2014 m. viršijo 6,5 mln. Eur, tai dešimtadaliu daugiau nei 2013 m. Grupė dirbo pelningai.

Didžiausias pajamas grupėje generuoja „Publicum Media“ ir „Publicum“.

„Publicum Media“ pernai pajamos siekė 3,3 mln. Eur, tai 60% daugiau nei 2013 m., pelnas – 236.000 Eur (2013 m. – 296.000 Eur).

„Publicum“ pardavimai pernai, palyginti su ankstesniais metais, sumenko 23%, iki 1,6 mln. Eur, tačiau tiesioginės pajamos (iš visų pajamų išminusavus visas išlaidas trečiosioms šalims) augo 8,5%, iki 980.000 Eur, „Publicum“ pelnas bemaž nepasikeitė ir siekė 136.800 Eur.

Registrų centro duomenys rodo, jog „Socialaus marketingo“ pajamos 2014 m. siekė 337.391 Eur, tai beveik 37% daugiau nei 2013 m. Bendrovė dirbo pelningai.

Iki šiol „Publicum“ grupės įmonėse dirbo 60 darbuotojų. Į grupę įsiliejus „Socialiam marketingui“, darbuotojų padaugės iki 76.

Tarp dabartinių „Socialaus marketingo“  klientų yra „Švyturys“, „Maxima“, „Neste Lietuva“, „Vilniaus duona“ ir kt. „Publicum“ grupės: „Samsung“, „MasterCard“, „Philip Morris“, „Royal Canin“, „Omnitel“, „Senukai“, „Novaturas“ ir kt.

     
52795
130817
52791