Po „Publicum Group“ sparnu – naujas pirkinys

Publikuota: 2015-06-08
Atnaujinta 2015-06-22 13:40
„Verslo žinios“

UAB „Publicum Group“, jungianti 5 ryšių su visuomene, komunikacijos ir reklamos bendroves, įsigijo 40% socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų. Sandorio sąlygų abi pusės neatskleidžia.

Likę 60% akcijų lieka „Socialaus marketingo“ įkūrėjų ir vadovų Arijaus Žako ir Aido Daliko rankose.2012 m. veiklą pradėjęs „Socialus marketingas“ yra viena didžiausių savo srities agentūrų Lietuvoje, o po sandorio su „Publicum“ grupe neslepia ambicijų tapti pirmaujančia skaitmeninės rinkodaros bendrove.
„Ant savo ir „Publicum Group“ įmonių pagrindo statysime visas skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikiančią agentūrą. Nepradedame visko nuo nulio, jau turime didžiulę internetinės komunikacijos pagrindą socialiniuose tinkluose, ir tai sujungus su „Publicum“ patirtimi, jų įdirbiu ryšiuose su visuomene, žiniasklaidos planavimo ir reklamos srityje, į priekį pajudėsime gerokai sparčiau“, – neabejoja Arijus Žakas, „Socialaus marketingo“ vadovas.
Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, teigia, jog šiuo sandoriu visų pirma siekiama stiprinti integruotų komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros paslaugų spektrą užsakovams.
Ponas Žakas antrina, jog daugelis šiandien rinkoje skambiai kalba apie integruotų sprendimų poreikį, tačiau realiai tokių sprendimų, teikiamų iš vienų rankų, yra vienetai.„Tad po šio susijungimo mūsų pozicijos rinkoje sustiprės. Norime būti žingsniu priekyje, o susijungimas leis mums greičiau augti“, – kalba p. Žakas.Jis neslepia, jog panašių pasiūlymų investuoti, plėstis per pastaruosius metus buvo sulaukę ir anksčiau.
„Šiuo atveju poreikiai sutapo. Jie norėjo augti, mes – papildyti savo teikiamų paslaugų spektrą. Sutapo ir mūsų požiūris į plėtrą, veiklos ambicijos bei vizija, kaip toliau vystysis komunikacija ir rinkodara. Ėjome ta pačia kryptimi, tad tai tapo lemiančiu susijungimo faktoriumi“, – kalba p. Jarmalavičius.
Junginys didėja
„Publicum Group“ šiuo metu priklauso ryšių su visuomene bendrovė „Publicum“, finansinės komunikacijos UAB „Publicum FComm“, žiniasklaidos planavimo UAB „Publicum Media“, renginių UAB „Publicum Events“, kūrybinė reklamos agentūra „Love“.Po grupės sparnu glaudžiasi ir sporto rinkodaros UAB „Publicum Sport“ bei „Publicum“ Estijoje, tačiau pastarosios šiuo metu veiklos nevykdo.
„Publicum“ grupės konsoliduotos pajamos 2014 m. viršijo 6,5 mln. Eur, tai dešimtadaliu daugiau nei 2013 m. Grupė dirbo pelningai.Didžiausias pajamas grupėje generuoja „Publicum Media“ ir „Publicum“.
„Publicum Media“ pernai pajamos siekė 3,3 mln. Eur, tai 60% daugiau nei 2013 m., pelnas – 236.000 Eur (2013 m. – 296.000 Eur).„Publicum“ pardavimai pernai, palyginti su ankstesniais metais, sumenko 23%, iki 1,6 mln. Eur, tačiau tiesioginės pajamos (iš visų pajamų išminusavus visas išlaidas trečiosioms šalims) augo 8,5%, iki 980.000 Eur, „Publicum“ pelnas bemaž nepasikeitė ir siekė 136.800 Eur.
Registrų centro duomenys rodo, jog „Socialaus marketingo“ pajamos 2014 m. siekė 337.391 Eur, tai beveik 37% daugiau nei 2013 m. Bendrovė dirbo pelningai.
Iki šiol „Publicum“ grupės įmonėse dirbo 60 darbuotojų. Į grupę įsiliejus „Socialiam marketingui“, darbuotojų padaugės iki 76.
Tarp dabartinių „Socialaus marketingo“  klientų yra „Švyturys“, „Maxima“, „Neste Lietuva“, „Vilniaus duona“ ir kt. „Publicum“ grupės: „Samsung“, „MasterCard“, „Philip Morris“, „Royal Canin“, „Omnitel“, „Senukai“, „Novaturas“ ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

Paslaugos
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau