ES skyrė „Google“ 2,95 mlrd. Eur baudą

EK teigimu, amerikiečių technologijų milžinė iškreipė internetinės reklamos rinką, teikdama pirmenybę savo paslaugoms ir darė žalą konkurentams, reklamdaviams ir internetiniams leidėjams, rašo „Politico“.
Anot EK, paieškos bendrovės nuosavybės teisė į įvairias skaitmeninės reklamos ekosistemos dalis, įskaitant programinę įrangą, kurią reklamdaviai ir leidėjai naudoja internetinei reklamai pirkti, sukuria „neišvengiamus interesų konfliktus“.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.