„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 nedaug, nes dauguma konkursų baigėsi pratęstomis sutartimis su esamais partneriais. Labiausiai į viršų pasistiebti pavyko BPN Lietuvai, kuri tarp sektoriaus įmonių atsistojo ant trečio laiptelio. Pagal pelningą beveik visos agentūros rikiuojasi tame pačiame lygyje.
Didžiausius pardavimus 2018 m., kaip ir per pastaruosius kelerius metus, iš sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra Inspired UM. Jos pardavimai per metus išaugo beveik 5%, iki 14,4 mln. Eur. Išlaikyti pozicijas ir dar stieb ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti