2018-12-01 11:06

Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų

Motiejus Gaigalas, pakuočių gamybos ir dizaino UAB „Moon Troops“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Motiejus Gaigalas, pakuočių gamybos ir dizaino UAB „Moon Troops“ kūrybos direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą privalu įvertinti, kaip prekė atrodys parduotuvių lentynoje, kokie konkurentai ją sups.

Tyrimai rodo, kad parduotuvėje vidutiniškai vienai pakuotei prie lentynos tenka vos apie 3 sekundės vartotojų dėmesio, o 70% sprendimų pirkėjas priima prekybos centre.

„Žmonės perka greitai, tad kuriant pakuotę pirmiausia turime galvoti apie greitį – kad pakuotė aiškiai komunikuotų produktą, būtų lengvai nuskaitoma. Kartu imdamiesi pakuotės dizaino, turime išanalizuoti, kur žaisime, koks mūsų produktas, kokie bus konkurentai lentynoje“, – teigia Motiejus Gaigalas, dizaino agentūros „Moon Troops“ kūrybos direktorius.

52795
130817
52791