Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų

Tyrimai rodo, kad parduotuvėje vidutiniškai vienai pakuotei prie lentynos tenka vos apie 3 sekundės vartotojų dėmesio, o 70% sprendimų pirkėjas priima prekybos centre.
„Žmonės perka greitai, tad kuriant pakuotę pirmiausia turime galvoti apie greitį – kad pakuotė aiškiai komunikuotų produktą, būtų lengvai nuskaitoma. Kartu imdamiesi pakuotės dizaino, turime išanalizuoti, kur žaisime, koks mūsų produktas, kokie bus konkurentai lentynoje“, – teigia Motiejus Gaigalas, dizaino agentūros „Moon Troops“ kūrybos direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai