„Tele2“ kampanija pakuteno ir lyderę „Telią“, ir „Bitę“
Reklamos aktyvumą planavo pagal konkurentus – daugiau už „Bitę“ ir arčiau „Telios“
„Lietuvos namų interneto rinka – tai kategorija, kurioje vartotojai dažniausiai vadovaujasi ilgalaikiais įpročiais bei inercija. Jei tik vartotojai gali, jie dažniausiai renkasi gerai pažįstamą šviesolaidinę technologiją, t. y. teko keisti suvokimą, kad belaidis internetas gali būti visavertis namų internetas, griaunant mitą, jog „tik laidai visada patikimiau“, – situaciją, kurią sprendė, pasakoja Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Savo ruožtu „Telia“, rinkoje siūlydama skirtingus interneto sprendimus, kurių dalį ji prieš 18-a metų paveldėjo iš „Teo“, natūraliai užima lyderiaujančias pozicijas, teigia pašnekovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai