2025-04-03 20:09

„Tele2“ kampanija pakuteno ir lyderę „Telią“, ir „Bitę“

Reklamos aktyvumą planavo pagal konkurentus – daugiau už „Bitę“ ir arčiau „Telios“

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2025“ išrinkta telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kampanija „Teleduetas – kūrybinė platforma“ sprendė iššūkį, kaip įžengti į naują kategoriją, kur daugybę metų karaliavo konkurentė „Telia Lietuva“, ir atsiriekti savo pyrago gabalą.

„Lietuvos namų interneto rinka – tai kategorija, kurioje vartotojai dažniausiai vadovaujasi ilgalaikiais įpročiais bei inercija. Jei tik vartotojai gali, jie dažniausiai renkasi gerai pažįstamą šviesolaidinę technologiją, t. y. teko keisti suvokimą, kad belaidis internetas gali būti visavertis namų internetas, griaunant mitą, jog „tik laidai visada patikimiau“, – situaciją, kurią sprendė, pasakoja Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Savo ruožtu „Telia“, rinkoje siūlydama skirtingus interneto sprendimus, kurių dalį ji prieš 18-a metų paveldėjo iš „Teo“, natūraliai užima lyderiaujančias pozicijas, teigia pašnekovė. 

52795
130817
52791