Reklamų tyrimas: saldi „Raffaello“ pergalė, telekomunikacijų trio
Gera kūryba greitai „nenusidėvi“, o to geri pavyzdžiai yra „Raffaello“, „Ežys“, „Tele2“
Žiniasklaidos planavimo agentūra „MindShare Lietuva“ kasmetį kalėdinių reklamų tyrimą vykdo keliais etapais. Pirmiausia respondentų yra prašoma prisiminti, kokias šventines reklamas jie matė, kokių prekių ženklų komunikaciją jie pastebėjo, ką įsidėmėjo labiausiai.
Tada respondentams buvo rodomi nuasmeninti klipai (be logotipų, pavadinimų), vertinama, kaip prekių ženklas yra atpažįstamas iš reklamoje pasitelkiamų personažų, spalvų, vaizdinių. Tyrime analizuojama, ar vartotojai pastebėtas reklamas teisingai sutapatina su reklamuojamais prekių ženklais.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai