2025-01-27 20:18

Reklamų tyrimas: saldi „Raffaello“ pergalė, telekomunikacijų trio

Gera kūryba greitai „nenusidėvi“, o to geri pavyzdžiai yra „Raffaello“, „Ežys“, „Tele2“

 VŽ koliažas iš reklamų.
VŽ koliažas iš reklamų.
Spontaniškai, be priminimo daugiausia vartotojų, paklausti apie šventinę komunikaciją, minėjo visą konkurencingąjį telekomunikacijų trejetą: „Telios“, „Tele2“ ir „Bitės“ kalėdines reklamas. Geriausiai identifikuotas prekių ženklas šventiniu periodu – nesikeičiantis „Raffaello“.

Žiniasklaidos planavimo agentūra „MindShare Lietuva“ kasmetį kalėdinių reklamų tyrimą vykdo keliais etapais. Pirmiausia respondentų yra prašoma prisiminti, kokias šventines reklamas jie matė, kokių prekių ženklų komunikaciją jie pastebėjo, ką įsidėmėjo labiausiai.

Tada respondentams buvo rodomi nuasmeninti klipai (be logotipų, pavadinimų), vertinama, kaip prekių ženklas yra atpažįstamas iš reklamoje pasitelkiamų personažų, spalvų, vaizdinių. Tyrime analizuojama, ar vartotojai pastebėtas reklamas teisingai sutapatina su reklamuojamais prekių ženklais.

52795
130817
52791