Mėnesio prekių ženklai: ir naujas „Rimi“ šūkis, ir „Apple Economy Hotel“
Didžiausią vaistinių tinklą šalyje valdanti „Eurovaistinė“ sulaukė teigiamo VPB sprendimo dėl grafinio prekės ženklo „Tuk % Tuk“ registravimo.
Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ Rinkodaros ir komunikacijos paslaugų departamento direktorė, VŽ sako, kad šūkiu „Tuk Tuk, tik neužtruk“ kreipiamasi į klientus ir kviečiama pasinaudoti ypač gerais, neilgą laikotarpį trunkančiais kosmetikos ir maisto papildų kategorijų pasiūlymais fizinėse „Eurovaistinės“ vaistinėse.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai