Mėnesio prekių ženklai: ir naujas „Rimi“ šūkis, ir „Apple Economy Hotel“

Didžiausią vaistinių tinklą šalyje valdanti „Eurovaistinė“ sulaukė teigiamo VPB sprendimo dėl grafinio prekės ženklo „Tuk % Tuk“ registravimo.
Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ Rinkodaros ir komunikacijos paslaugų departamento direktorė, VŽ sako, kad šūkiu „Tuk Tuk, tik neužtruk“ kreipiamasi į klientus ir kviečiama pasinaudoti ypač gerais, neilgą laikotarpį trunkančiais kosmetikos ir maisto papildų kategorijų pasiūlymais fizinėse „Eurovaistinės“ vaistinėse.
„Trumpuose klipuose, skirtuose pristatyti minėtus pasiūlymus, sukuriame smagų netikėtumą, kai besišypsantis vaistininkas pabeldžia į ekraną ir kviečia nepraleisti akcijos, kuri galios neilgai“, – pasakoja K. Gumauskienė.
Prekybos tinklas „Rimi“ registruoja naują žodinį prekės ženklą-šūkį – „Rimi“ verta rinktis kasdien“.
VŽ primena, kad prekybininkė nuo 2019 m. buvo pasirinkusi šūkį „Kiekvieną dieną geriau“, tačiau pastaraisiais metais šio šūkio aktyviai nenaudoja.
Dalia Čenkienė, „Rimi Lietuvos“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė, paklausta apie pokytį, teigia, kad besikeičiant mažmeninei prekybai tinklas nuolat ieško būdų atliepti pirkėjų poreikius jų kasdieniame apsipirkime.
„Pirkėjai pokyčius „Rimi“ parduotuvėse pamatys ateinančiais metais“, – žada D. Čenkienė.
Tiesa, „Rimi“ šūkis – artimas konkurentei „Lidl Lietuva“, kuri nuo pat įsikūrimo mūsų šalyje naudoja „Taip gyventa verta“.
Su „Apple“ – ir viešbutis
Turizmo įmonė „Mūsų odisėja“, rengianti ekskursijas ir keliones po Lietuvą, registruoja atnaujintą „Apple Economy Hotel“ grafinį prekių ženklą.
Regina Navickienė, įmonės vadovė, teigia, kad šį kartą registruoja tekstinį prekių ženklo sprendimą. 14 kambarių viešbutis yra įsikūręs Kauno senamiestyje ir veikia nuo 2003 m., o pagrindinė įmonės veikla – ekskursijos, gidų kursai, vietos turizmas.
Pirmasis viešbučio prekių ženklas su obuolio simboliu yra registruotas dar 2014 m. ir tebėra galiojantis. Naujai registruojamam ženklui VPB ekspertai taip pat jau suteikė teigiamą sprendimą.
Asta Virbickienė, VPB Apeliaciniso skyriaus vedėja, teigia, kad Biuras, atlikdamas pareikšto registruoti žymens ekspertizę, vertina tik pareikšto registruoti žymens atitiktį Prekių ženklų įstatyme numatytiems reikalavimams (ar žymuo atitinka absoliučius reikalavimus, ar tinkamai sudarytas prekių ir paslaugų sąrašas) ir nevertina šio žymens santykio su ankstesnėmis trečiųjų asmenų intelektinės nuosavybės teisėmis.
„Tai reiškia, kad VPB ekspertas ekspertizės metu netikrins, ar yra ankstesnių ženklų su žodiniu elementu „Apple“, taip pat nevertins, ar paraiška paduota turint nesąžiningų ketinimų. Atitikimus šiems reikalavimams atlieka VPB Apeliacinis skyrius, jeigu įstatymų nustatyta tvarka suinteresuoti asmenys yra pareiškę protestą ar negaliojimo prašymą“, – tvarką primena A. Virbickienė.
Tuo metu „Acme Grupės“ valdoma bendrovė „AVAD Baltic“, platinanti „Apple“ prekių ženklo įrenginius Baltijos šalys, registruoja grafinį prekės ženklą „Smartcare“.
Justinas Jautžemis, „AVAD Baltic“ rinkodaros vadovas, VŽ sako, kad „Smart Care“ yra rinkoje naujas „Apple“ įrenginių apsaugos sprendimas – išplėstas draudimas ir aptarnavimas. Paslauga prieinama visose Baltijos šalyse ir vartotojams, ir verslui. Šis ženklas kurtas pačios „AVAD Baltic“ ir agentūros „Clinic 212“.
Plečia veiklą
Veterinarijos gydykla „Pitema“, turinti kelias e. parduotuves, tarp jų – gyvūnų medikamentų, taip pat katėms ir šunims aktualių produktų, padavė paraišką registruoti grafinį prekių ženklą „Horse Care Pitema“. Šis žingsnis susijęs su dar viena „Pitemos“ e. parduotuve, kurioje siūlomos prekės žirgų augintojams.
Christina Arutiunian, bendrovės direktorė, VŽ sako, kad patį prekių ženklą įmonė sukūrė savo jėgomis, be dizaino agentūrų pagalbos.
Apskritai, anot jos, per dešimtmetį veiklos išryškėjo žirgams skirtų prekių paklausa.
„Didėja jojikų skaičius, vis daugiau žirgų savininkų domisi kokybiškai pašarais, vitaminais, kitomis prekėmis žirgams“, – pasakoja Klaipėdos įmonės vadovė.
Dar viena uostamiesčio įmonės registracija – besikurianti maisto erdvė po vienu stogu „Turgaus Food Hall“ Klaipėdos senamiestyje. Projektas šiuo metu baigia formuoti nuomininkų ratą bei žada atsidaryti 2025 m. sausio mėnesį.
Vilkaviškio turizmo ir verslo informacijos centras pateikė paraišką registruoti prekių ženklą „Pagaminta Vilkaviškyje“.
Vitas Girdauskas, centro direktorius, VŽ sako, kad ženklą galės naudoti Vilkaviškio įmonės.
„Turime sambūrį maisto gamintojų, jau gal trisdešimt tokių, kurie šitaip žymės savo gaminius. Didžiuojamės savo regiono produktais, tikiu, kad tai bus solidus ženklas. Jau dabar galima matyti, kad taip žymimi kai kurie vilkaviškiečių pagaminti ledai, šakočiai, o ateityje jų bus ir daugiau“, – sako V. Girdauskas. Prekių ženklą pagal viešųjų pirkimų procedūrą sukūrė atrinkta įmonė.
Nauji vardai
Amsterdamo bendrovė „Lagerinn Dutch Holding“, siejama su „Jysk“ prekių ženklu, pateikė paraišką registruoti ženklą „Kainolaužis“. „Kesko Senukai Lithuania“ siekia įregistruoti „Švaros festivalį“.
Baltijos šalyse ir Suomijoje veikiančios estų „Apollo Group“, vienijanti knygynus, kino teatrus, restoranų ir barų tinklus, Lietuvoje siekia įregistruoti šiuo metu Estijoje savo valdomo vieno didžiausių sušių restorano „My Sushi“ prekių ženklą.
Prekių ženklų registracijas tęsia ir SBA grupė, planuojanti plėtrą JAV. Lapkritį ant VPB stalo atsidūrė siekiamas įregistruoti „SBA Home South Carolina“, jau priimtas teigiamas sprendimas.
Tokio paties sprendimo jau sulaukė ir Birštono viešoji įstaiga „Tulpės“ sanatorija, siekianti įregistruoti savo jau naudojamą grafinį prekės ženklą.
Apie formalumus
VŽ primena, kad po pirminio VPB vertinimo yra skelbiama, ar pateiktas registruoti prekių ženklas sulaukė teigiamo sprendimo ir ar registruojamas prekių ženklas atitinka absoliučius reikalavimus.
Priėmus šį sprendimą, ženklas yra paskelbiamas artimiausiame VPB oficialiame biuletenyje, tada suinteresuoti asmenys dar gali kelis mėnesius teikti pretenzijas, jei mano, kad naujai registruojamas prekių ženklas pažeidžia jų teises ar teisėtus interesus. Tik po šio etapo prekių ženklas būna registruojamas.
Savo ruožtu, prieš teikiant paraišką, rekomenduojama pasitikrinti, ar pageidaujamas registruoti žymuo nėra įregistruotas, ar jo nesudaro geografinė nuoroda, augalų veislės pavadinimas, juridinio asmens pavadinimas, oficialus valstybės simbolis, neregistruotinas tarptautinis farmacinės medžiagos pavadinimas, dizainas, ar žymuo nėra laikomas kalbos klaida arba svetimybe, ar žymuo nėra saugomas kaip plačiai žinomas ženklas ir kt.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai