Prekybininkų karai: „Maxima“ nusitaikė ten, kur „Lidl“ yra stipriausias

- Lietuvos vartotojų nuotaikos atsigauna bemaž visose srityse.
- Keičiasi suvokimas, kuriame prekybos tinkle yra nuolat mažiausios kainos.
- Kuriems tinklams vartotojai teikia prioritetą 2024-aisiais ir kokių pokyčių matome, palyginti su ankstesniais metais.
Pagal vartotojų apsipirkimo įpročius ir vertinimus „Lidl“ per metus fiksuoja susitraukimą ne vienu aspektu, o „Maximai“ pavyko ūgtelti, rodo kasmetis tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ „Shopper Trends“ tyrimas, atliekamas daugiau nei 50-yje pasaulio šalių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai