2024-07-04 05:45

Prekybininkų karai: „Maxima“ nusitaikė ten, kur „Lidl“ yra stipriausias

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nors infliacijos ir aukštų maisto kainų šokas – suvaldytas, vartotojai yra labiau atsipalaidavę, tačiau ir toliau aktyviai medžioja akcijas ir bando sutaupyti. O tarp prekybos tinklų matome išsibalansavimą: ne visiems pavyko išlaikyti augimo kreivę ir atotrūkį nuo konkurentų.
  • Lietuvos vartotojų nuotaikos atsigauna bemaž visose srityse.
  • Keičiasi suvokimas, kuriame prekybos tinkle yra nuolat mažiausios kainos.
  • Kuriems tinklams vartotojai teikia prioritetą 2024-aisiais ir kokių pokyčių matome, palyginti su ankstesniais metais.

Pagal vartotojų apsipirkimo įpročius ir vertinimus „Lidl“ per metus fiksuoja susitraukimą ne vienu aspektu, o „Maximai“ pavyko ūgtelti, rodo kasmetis tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ „Shopper Trends“ tyrimas, atliekamas daugiau nei 50-yje pasaulio šalių.

52795
130817
52791