G. Vilkė – antra stipriausia rinkodaros profesionalė Europoje

E. komercijos ekspertė, sertifikuota rinkodaros profesionalė ir „Metų CMO’23“ G. Vilkė turi beveik 15-os metų patirtį skirtingose C-lygio pozicijose, vadovaujant komercijos, klientų aptarnavimo bei rinkodaros ir pardavimų komandoms.
G. Vilkė yra dirbusi su skirtingais e. komercijos projektais, tiek prekyvietės modelio (marketplace), tiek tiesioginio pardavimo (D2C), parduodant tiek fizinius, tiek skaitmeninius produktus didžiosiose Europos rinkose bei JAV.
„Metų CMO’23“ titulą G. Vilkė Lietuvoje pelnė už pasiekimus einant rinkodaros vadovės pareigas „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“.
„Tai didelis įvertinimas man ir grupei nuostabių žmonių, su kuriais man teko dirbti ir augti drauge. Esu dėkinga EMC už konkurso patirtis – klausimai man buvo įdomesni už atsakymus, o naujos pažintys vertingesnės už laimėjimus. Jaučiu didelę garbę būti sąraše su žmonėmis, kurie stovi už garsiausių pasaulio prekės ženklų. Mane tai įkvepia ir skatina judėti į priekį“, – išplatintame pranešime teigia G. Vilkė.
„Giedrės įvertinimas parodė, kad Lietuvos rinkodaros talentai gali lygiuotis ir konkuruoti su geriausiais profesionalais visoje Europoje. Šis apdovanojimas yra svarbus visai Lietuvos rinkodaros bendruomenei“, – laimėtoją sveikina Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė, EMC viceprezidentė.
Konkurso laimėtoja iš Airijos
Pirmąją vietą konkurse užėmusi G. Wafer – daugiau nei 20 m. „Diageo“ dirbanti ekspertė. Ji vadovauja trims iš penkių didžiausių pasaulinių prekės ženklų „Guinness“, „Smirnoff“ ir „Baileys“. G. Wafer yra „Diageo“ pasaulinės rinkos bei vyresniosios vadovybės komandos narė, vadovauja pažangiai „Diageo“ rinkodaros programai ir skatina įtrauktį bei įvairovę visoje pramonėje, atstovaudama bendrovei tokiose partnerystėse kaip „UNstereotype Alliance“.
„Konkursas buvo itin sunkus. Juk kiekvienas kandidatas jau yra laimėjęs savo šalyje. Vis dėlto žiuri vienbalsiai išrinko G. Wafer. Ji komisijai padarė didelį įspūdį, jos asmeninės lyderės savybės, indėlis į rinkodaros profesiją ir kompetencija įrodo, kokie reikšmingi jos pasiekimai yra verslui“, – sako žiuri pirmininkas Martinas Huismanas.
Nuo šių metų Europos marketingo konfederacija, siekdama dar labiau sustiprinti rinkodaros vaidmenį versle ir visuomenėje, pirmą kartą organizavo „Europos Metų CMO“ rinkimus. Visos Europos rinkodaros asociacijos buvo kviečiamos nominuoti savo nacionalinį Metų rinkodaros vadovą.
Po pirmojo oficialios atrankos etapo buvo išrinkti 8 finalininkai. Nepriklausoma, profesionali vertinimo komisija organizavo papildomą interviu su kiekvienu atrinktu kandidatu. Nugalėtoja buvo paskelbta trečiadienį vykusios iškilmingos ceremonijos metu Madride.
EMC yra didžiausia Europos rinkodaros organizacija, atstovaujanti daugiau kaip 100.000 šios srities specialistų vienuolikoje Europos nacionalinių asociacijų.