2024-04-12 12:00

Dosni „Go Vilniaus“ ir „BM Boutique“ draugystė: nuo drąsos iki atgyvenusios strategijos

Iš kairės: Rugilė Ereminaitė, startuolio „Repsense“ duomenų analizės skyriaus vadovė, Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas, ir Gediminas Užkuraitis, „Synthesis Consulting Group“ vadovas.
Iš kairės: Rugilė Ereminaitė, startuolio „Repsense“ duomenų analizės skyriaus vadovė, Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas, ir Gediminas Užkuraitis, „Synthesis Consulting Group“ vadovas.
Vis netylant aistroms dėl naujosios reklamos, skirtos Lietuvos sostinei užsienyje reklamuoti, „Go Vilnius“ su nepavargstama optimizmo gaida skaičiuoja gerus rezultatus, o Lietuvoje toliau pilasi šio sprendimo kritika. Nepriklausoma žiniasklaidos užsienyje analizė taip pat rodo kuklesnius rezultatus.
  • „Repsense“ dalijasi kiek kuklesniais rezultatais, pabrėžia, kad užsienio žiniasklaidoje dominuoja „Go Vilniaus“ pranešimai spaudai su jų turiniu.
  • Auksinė taisyklė, kurią mėgsta kartoti reklamos vilkai, – tik ilgametis bendradarbiavimas atneša geriausių rezultatų, tačiau atrodo, kad ne šį kartą.
  • Kiek paslaugų pirkimo sutarčių tarp „BM Boutique“ ir „Go Vilniaus“ buvo pasirašyta nuo 2019 m.
  • „BM Boutique“ pajamos per 2023 m., palyginti su ankstesniais, augo bemaž 130%.

„Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (angl. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Dabar (iki balandžio 11 d. popietės) iš viso fiksuojame beveik 50 publikacijų užsienio žiniasklaidoje, o pasiektą auditoriją skaičiuojame 55 mln., dauguma publikacijų – teigiamos“, – tikina Dovilė Aleksandravičienė, „Go Vilniaus“ vadovė.

52795
130817
52791