Dosni „Go Vilniaus“ ir „BM Boutique“ draugystė: nuo drąsos iki atgyvenusios strategijos

- „Repsense“ dalijasi kiek kuklesniais rezultatais, pabrėžia, kad užsienio žiniasklaidoje dominuoja „Go Vilniaus“ pranešimai spaudai su jų turiniu.
- Auksinė taisyklė, kurią mėgsta kartoti reklamos vilkai, – tik ilgametis bendradarbiavimas atneša geriausių rezultatų, tačiau atrodo, kad ne šį kartą.
- Kiek paslaugų pirkimo sutarčių tarp „BM Boutique“ ir „Go Vilniaus“ buvo pasirašyta nuo 2019 m.
- „BM Boutique“ pajamos per 2023 m., palyginti su ankstesniais, augo bemaž 130%.
„Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (angl. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Dabar (iki balandžio 11 d. popietės) iš viso fiksuojame beveik 50 publikacijų užsienio žiniasklaidoje, o pasiektą auditoriją skaičiuojame 55 mln., dauguma publikacijų – teigiamos“, – tikina Dovilė Aleksandravičienė, „Go Vilniaus“ vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai