2024-03-05 14:03

„McDonald’s“ bandymus ginčyti prekių ženklus vadina siekiu monopolizuoti priešdėlį

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Per pastarąjį pusmetį restoranų tinklas „McDonald’s“ bandė užginčyti kelis prekių ženklus Lietuvoje: „Mak Sushi“ ir „Mac Caldo“. Valstybinio patentų biuro Apeliacinio skyriaus sprendimai buvo palankūs pastariesiems prekių ženklams. Tiesa, greitojo maisto restoranų tinklas apskundė sprendimą dėl „Mac Caldo“.
  • „McDonald’s“ akiratyje atsidūrė keli prekių ženklai su dalelyte „Mak“ ir „Mac“.
  • VPB ekspertų teigimu, nėra teisingas ženklų palyginimas, paremtas vien elementų „Mc“, „Mac“ ir „Mak“ vertinimu, svarbi prekių ženklo visuma.
  • Vadina siekiu monopolizuoti elementus „Mc“ ar „Mac“ maitinimo paslaugoms ar maisto produktams žymėti.
  • Aštrių ginčų, kai „McDonald’s“ siekė išimtinių teisių į „Mc“ ženklą, ne kartą buvo ir kitose šalyse.

„Mac Caldo“ grafinį prekės ženklą yra įregistravusi UAB „Smart Stata“, skirtą žymėti greitai užpilamiems makaronams ir jų gaminiams. „Mak Sushi“ – MB „Lantua“, valdanti sušių restoraną „Mak Sushi“ uostamiestyje. 

52795
130817
52791