„McDonald’s“ bandymus ginčyti prekių ženklus vadina siekiu monopolizuoti priešdėlį

- „McDonald’s“ akiratyje atsidūrė keli prekių ženklai su dalelyte „Mak“ ir „Mac“.
- VPB ekspertų teigimu, nėra teisingas ženklų palyginimas, paremtas vien elementų „Mc“, „Mac“ ir „Mak“ vertinimu, svarbi prekių ženklo visuma.
- Vadina siekiu monopolizuoti elementus „Mc“ ar „Mac“ maitinimo paslaugoms ar maisto produktams žymėti.
- Aštrių ginčų, kai „McDonald’s“ siekė išimtinių teisių į „Mc“ ženklą, ne kartą buvo ir kitose šalyse.
„Mac Caldo“ grafinį prekės ženklą yra įregistravusi UAB „Smart Stata“, skirtą žymėti greitai užpilamiems makaronams ir jų gaminiams. „Mak Sushi“ – MB „Lantua“, valdanti sušių restoraną „Mak Sushi“ uostamiestyje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai