Savivaldos rinkimų kulminacija: kurių kandidatų į merus pozicijos geriausios
„Labiausiai su rezultatais koreliuoja metų įdirbis, o ne tai, kuo kandidatas bando sužavėti per paskutinius kelis mėnesius ar savaites iki rinkimų“, – remdamasis analize teigia Aidas Petrošius, Žiniasklaidos stebėsenos UAB „Mediaskopas“ plėtros vadovas.
Paklaustas, kuris politikas bent iki šiol taikliausiai siekia savo tikslų būsimuose rinkimuose, A. Petrošius nepagiria nė vieno kandidato.
„Kol kas geriausios pozicijos didžiuosiuose miestuose yra esamų merų. Tiek Klaipėdoje, tiek Kaune turime aiškius lyderius. Pastarasis greičiausiai pasieks pergalę, nepaisant viso jį lydinčio neigiamo naratyvo, o Vilnius primena šeimą po skyrybų: daug pasimetimo, daug nuoskaudų, daug iliuzijų, o realybėje – išdaužytos gatvės, klampojimas per sniego pusnis, nevažiuojantys autobusai bei troleibusai“, – sostinės jautrias vietas mini A. Petrošius.
Pasak jo, kalbant apie politikus ir jų matomumą, svarbu akcentuoti, kad matyti akivaizdi problema, kad žiniasklaidai nėra labai įdomi savivaldos rinkimų tema, paprastai ji būna kiek nuosaikiau atspindima, bijoma išsamiau kalbėti apie politikus, apsiribojama tik neutraliomis žiniomis.
Tokia situacija dar labiau skatina politikus dažniau reikštis socialiniuose tinkluose.
„O palankesnės sąlygos ir algoritmai čia tiems, kurie socialiniuose tinkluose turi dideles sekėjų armijas. Geras pavyzdys čia – Artūras Zuokas, kuris ir elgiasi kaip įžymybė, ir labai tikslingai renkasi komunikacijos žingsnius. Negana to, jis dar ir demonstruoja milžinišką norą vėl tapti sostinės meru. Ir akivaizdu, kad deda daugiau pastangų, besistengdamas tai pademonstruoti. To fakto nereikėtų ignoruoti jo konkurentams, A. Zuokas labai tikslingai ir jau ilgą laiką dirba su matomumu“, – renginyje „Vertę kurianti komunikacija: metų pradžia“ akcentavo A. Petrošius.