2023-01-09 06:45

Lyderių sėkmės receptas – išdainuoti sentimentai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Įsimintiniausia reklama per praūžusį šventinį periodą – „Tele2“ klipas, skambantis ryškiuoju „The Roop“ diskotekos ritmu, tačiau emociškai paveikesnė buvo „Telia Lietuvos“ reklama su dainininku Mantu Jankavičiumi priešakyje. Stipriau pavergti vartotojų simpatijas per Kalėdas „Teliai“ pavyksta antrus metus iš eilės.

Visos trys lietuviams labiausiai įsiminusios kalėdinio laikotarpio reklamos – „Tele2“, „Telia“ ir „Lidl“ – pasitelkia kokią nors žinomą dainą, teigia Mindaugas Liaudenskis, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas.

Labiausiai įsiminusioje „Tele2“ reklamoje skamba lietuviškas superhitas – „The Roop“ daina „Discoteque“, antroje vietoje besirikiuojančiame „Telios“ klipe M. Jankavičiaus personažas publikai koncerte telefonu parodo dukros dainuojamą „I Love You Always Forever“. „Lidl“ reklamoje barzdotas hipsteris ruošia Kalėdas ir vargo nemato, niūniuodamas „Faith No More“ rokerių dainą „Easy“.

52795
130817
52791