Lyderių sėkmės receptas – išdainuoti sentimentai

Visos trys lietuviams labiausiai įsiminusios kalėdinio laikotarpio reklamos – „Tele2“, „Telia“ ir „Lidl“ – pasitelkia kokią nors žinomą dainą, teigia Mindaugas Liaudenskis, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas.
Labiausiai įsiminusioje „Tele2“ reklamoje skamba lietuviškas superhitas – „The Roop“ daina „Discoteque“, antroje vietoje besirikiuojančiame „Telios“ klipe M. Jankavičiaus personažas publikai koncerte telefonu parodo dukros dainuojamą „I Love You Always Forever“. „Lidl“ reklamoje barzdotas hipsteris ruošia Kalėdas ir vargo nemato, niūniuodamas „Faith No More“ rokerių dainą „Easy“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai