Paskelbti festivalio „ADC*LT“ nugalėtojai
Šiemet renginys iš viso sulaukė 168 reklamos ir dizaino kūrėjų darbų. Įteikti tik 4 auksiniai apdovanojimai, kuriuos pelnė agentūros „Milk“, „NeoMam Studios“ bei „Pencil and Lion“.
Pastariesiems už projektą „Bee Loop Honey Pot“, kurį kūrė bendrovės „AK Bees Farm“ užsakymu, komisija skyrė net du aukščiausius įvertinimus: pakuotės ir pavienių tvarumo sprendimų kategorijose.
Jiems taip pat suteiktas festivalio „Grand Prix“ apdovanojimas ir specialus festivalio rėmėjo „Vinted“ prizas.
Šis darbas keliaus varžytis su visos Europos kūrėjais „ADC Europe“ festivalyje.
„Ieškojome darbų, kurie būtų paprasti, bet ne prasti, tačiau ne fejerverkais užmaskuojantys idėjos trūkumą. Rinkdami laimėtoją siekėme rasti darbą, kuris išliptų iš gero produkto dizaino darbų bei nebūtų status quo patvirtinimas. Didžiojo prizo laimėtojas puikiai atitinka šių metų festivalio temą ir suteikia vilties dėl geresnės bei tvaresnės mūsų visų ateities. Kita vertus, paprastumas yra tai, kas suteikia šiam darbui tiek galios“, – išplatintame pranėšime pažymi vertinimo komisijos pirmininkė Juliana Paracencio, „Ogilvy“ (Didžioji Britanija) kūrybos vadovė.
Konkurso dalyvių darbai varžėsi 8-iose skirtingose kategorijose.
Kiti lyderiai – rinkos veteranai
Pernai du bronzos apdovanojimus pelniusi agentūra „Milk“ šiemet susižėrė aukso įvertinimą kategorijoje „Televizija ir kinas“. Aukščiausių festivalio žiuri įvertinimų susilaukė jų projektas „Mind Blowing Offer“, kartu su produkcijos namais „Some Films“ kurtas mobiliojo ryšio operatoriui „Ežys“.
Kategorijoje „Iliustracija“ triumfavo Londone įsikūrusios agentūros „NeoMam Studios“ projektas „World of Cryptids“, kurtas bendrovei „Saving Spot“. Projektas kuruotas „NeoMam Studios“ meno direktoriaus, lietuvio Povilo Daknio.
Daugiausia į finalą patekusių darbų pateikusių reklamos agentūrų penketukas rikiuojasi taip: „Milk“ (11 darbų), „Folk“ (8 darbai), „Not Perfect“ (6 darbai), „DDB Vilnius“ (5 darbai) ir „Bechtle & Milzarajs (4 darbai).
Išrinktas ir Jaunasis talentas
Festivalio vakarą išrinkta bei apdovanota ir jaunoji talentė. Šiemet ja tapo fotografijos darbą pateikusi Milda Vyšniauskaitė su projektu „Beautiful humans Lithuanian brands are not ready for“.
Laimėtojas keliaus į tarptautinį „ADC Europe“ festivalį ir ten varžysis su kitais jaunaisiais Europos talentais.
Visas nugalėtojų sąrašas
Integruotos kampanijos:Bronza – „Truth“. Projektas „Gaidelis klasika“ (klientas – „Vilniaus pergalė“).
Geriausias technologijų panaudojimas:Bronza – „SuperYou“. Projektas „Smart Map of Beaches“ (klientas – „Tele2“).
Bronza – „Havas Creative Vilnius“. Projektas „Cyber Security Test“ (klientas – „SEB“).
Televizija ir kinas:Bronza – „Milk“. Projektas „Bike Whisperer“ (klientas – „Telia Lietuva“).
Bronza – „Marios Agency“. Projektas „Meš išaugom KEKS 2022“ (klientas – „KeKS 2022“).
Sidabras – „Milk“. Projektas „Bad Recycling“ (klientas – „Žaliasis taškas“).
Auksas – „Milk“. Projektas „Mind Blowing Offer“ (klientas „Ežys“).
Radijo reklama:VERSLO TRIBŪNA
Bronza – „Milk“. Projektas „End of Promo“ (klientas – „Viada“).
Sidabras – „Milk“. Projektas „Tearing and Shattering“ (klientas – „Žaliasis taškas“).
Vizualinis identitetas:Bronza – „DBB Vilnius“. Projektas „Contrarian Ventures Visual Identity“ (klientas – „Contrarian Ventures“).
Sidabras – „Folk“. Projektas „Heritas“ (klientas – „Heritas“).
Sidabras – „Critical“. Projektas „Neringa“ (klientas – „Neringa Hotel“).
Logotipas:Sidabras – „Folk“. Projektas „Heritas“ (klientas – „Heritas“).
Bronza – „Folk“. Projektas „Heritas“ (klientas – „Heritas“).
Sidabras – „Critical“. Projektas „Neringa“ (klientas – „Neringa Hotel“).
Sidabras – „DBB Vilnius“. Projektas „Contrarian Ventures Visual Identity“ (klientas – „Contrarian Ventures“).
Pakuotė:Bronza – „Not Perfect Vilnius“. Projektas „Obelių Crafted“ (klientas – „Vilniaus degtinė“).
Sidabras – „Children“. Projektas „Kietaviškių lettuce packaging“ (klientas – „Domeina“).
Auksas – „Pencil and Lion“. Projektas „Bee Loop Honey Pot“ (klientas – „AK Beesfarm“).
Bronza – „Not Perfect Vilnius“. Projektas „Niekeno vaikai“ (klientas – „Niekeno vaikai“).
Grafinė komunikacija:Bronza – „Folk“. Projektas „Visit the World in Vilnius“ (klientas – „Go Vilnius“).
Iliustracija:Auksas – „NeoMam Studios“. Projektas „World of Cryptids“ (klientas – „Saving Spot“).
Erdvės ir patirties/patyriminis dizainas:Bronza – „DADADA Studio“. Projektas „Sea Animals & Their Super Powers“ (klientas – Lietuvos jūrų muziejus).
Bronza – „Bechtle & Milzarajs“. Projektas „New Look“ (klientas – Lietuvos nacionalinis muziejus).
Bronza – „Bechtle & Milzarajs“. Projektas „Best Style“ (klientas – „Wolt“).
Reklama laikraščiuose ir žurnaluose:Bronza – „Clinic 212“. Projektas „Pasaka, visur pasaka“ (klientas – „Kino pasaka“).
Aktyvacijos ir pardavimu? skatinimas:Bronza – „CityBee“. Projektas „World's First Sled Sharing“ (klientas – „CityBee“).
Renginiai:Sidabras – „Kino pavasaris“. Projektas „Hotel Vacation with Kino Pavasaris“ (klientas – „Kino pavasaris“).
Pavieniai tvarumo sprendimai:Sidabras – „Children“. Projektas „Kietaviškių lettuce packaging“ (klientas – „Domeina“).
Auksas – „Pencil and Lion“. Projektas „Bee Loop Honey Pot“ (klientas – „AK Beesfarm“).