2021-08-11 08:45

Reklamos agentūrų metai kuklesni: dviejų karantinų „pagirios“

Linas Pakalniškis, reklamos agentūros „Truth“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Linas Pakalniškis, reklamos agentūros „Truth“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kūrybinėms reklamos agentūroms pandemijos metai nebuvo lengvi: vos keturioms iš TOP 10-uko pavyko auginti pardavimus.
  • Nemažai kūrybinių agentūrų skaičiuoja kuklesnius pandemijos metų rezultatus.
  • Nors šiandieninės nuotaikos - pozityvios, žvelgiant į ateitį, atsargumo netrūksta.
  • Susiduria su profesionalių darbuotojų trūkumu.
  • Auga skaitmeninių paslaugų poreikis.

Didžiausius pardavimus skaičiuojančios UAB „Adell reklama“ („Ogilvy Vilnius“, anksčiau – „Adell Taivas Ogilvy“) apyvarta per 2020 m., palyginti su ankstesniais, sumenko dešimtadaliu, iki 6,55 mln. Eur, grynojo pelno bendrovė lyginamuoju metu gavo bemaž tiek pat, tad pelningumas išaugo nuo 8,8% iki 9,7%.

52795
130817
52791