Reklamos agentūrų metai kuklesni: dviejų karantinų „pagirios“

- Nemažai kūrybinių agentūrų skaičiuoja kuklesnius pandemijos metų rezultatus.
- Nors šiandieninės nuotaikos - pozityvios, žvelgiant į ateitį, atsargumo netrūksta.
- Susiduria su profesionalių darbuotojų trūkumu.
- Auga skaitmeninių paslaugų poreikis.
Didžiausius pardavimus skaičiuojančios UAB „Adell reklama“ („Ogilvy Vilnius“, anksčiau – „Adell Taivas Ogilvy“) apyvarta per 2020 m., palyginti su ankstesniais, sumenko dešimtadaliu, iki 6,55 mln. Eur, grynojo pelno bendrovė lyginamuoju metu gavo bemaž tiek pat, tad pelningumas išaugo nuo 8,8% iki 9,7%.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai