2021-04-05 20:08

SBA įmonių ir ženklų pokyčiai: ieškojo evoliucijos, ne revoliucijos

Nerijus Kalinauskas, SBA grupės Strateginės rinkodaros direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nerijus Kalinauskas, SBA grupės Strateginės rinkodaros direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Į globalią plėtrą nusitaikiusi SBA pakeitė savo ir įmonių pavadinimus, atnaujino jungiamus skirtingų bendrovių prekių ženklus.
  • Siekė išgryninti savo jungiamų ženklų architektūrą.
  • Baisiausia, kai didelėse įmonių grupėse bandoma įgyvendinti grandiozinius pokyčius ir viską imamasi keisti iš esmės.
  • Vizualinio identiteto transformaciją įgyvendino kartu su vienais garsiausių pasaulyje ženklodaros guru.

Nerijus Kalinauskas, SBA grupės Strateginės rinkodaros direktorius, teigia, kad versle vyko nuosekli ir kryptinga evoliucija, o didžioji dalis grupės jungiamų verslų jau kurį laiką yra nukreipta į globalias rinkas.

52795
130817
52791