SBA įmonių ir ženklų pokyčiai: ieškojo evoliucijos, ne revoliucijos
- Siekė išgryninti savo jungiamų ženklų architektūrą.
- Baisiausia, kai didelėse įmonių grupėse bandoma įgyvendinti grandiozinius pokyčius ir viską imamasi keisti iš esmės.
- Vizualinio identiteto transformaciją įgyvendino kartu su vienais garsiausių pasaulyje ženklodaros guru.
Nerijus Kalinauskas, SBA grupės Strateginės rinkodaros direktorius, teigia, kad versle vyko nuosekli ir kryptinga evoliucija, o didžioji dalis grupės jungiamų verslų jau kurį laiką yra nukreipta į globalias rinkas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai