SBA įmonių ir ženklų pokyčiai: ieškojo evoliucijos, ne revoliucijos
                                                                                            
                                                                                    - Siekė išgryninti savo jungiamų ženklų architektūrą.
 - Baisiausia, kai didelėse įmonių grupėse bandoma įgyvendinti grandiozinius pokyčius ir viską imamasi keisti iš esmės.
 - Vizualinio identiteto transformaciją įgyvendino kartu su vienais garsiausių pasaulyje ženklodaros guru.
 
Nerijus Kalinauskas, SBA grupės Strateginės rinkodaros direktorius, teigia, kad versle vyko nuosekli ir kryptinga evoliucija, o didžioji dalis grupės jungiamų verslų jau kurį laiką yra nukreipta į globalias rinkas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
 - Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
 - Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai