Kuriant šalies prekės ženklą, siūlys eiti estų ar švedų pavyzdžiu

Publikuota: 2020-09-13
Vilniaus miestas. Katedros aikštė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vilniaus miestas. Katedros aikštė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Artimiausiu metu Vyriausybės kanceliarija skelbs konkursą vizualiniam šalies prekės ženklo identitetui sukurti. Tikėtina, pastarasis sprendimas taptų pagrindiniu šalies prekių ženklu, pakeisiančiu dabar naudojamą Lietuvos turizmo prekių ženklą „Real is beautiful“.

Būsimasis konkursas – neseniai paskelbtos Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategijos, kuri remiasi pozicionavimu „Open for Co-creation“ („Atviri kurti kartu“), tęsinys.

Pasak Tomo Ramanausko, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovo, nėra magiško modelio, kuris geriausiai tinka visoms šalims, norinčioms išryškinti savo įvaizdį pasaulyje.

nuotrauka::1left

„Kurdami strategiją, nagrinėjome geruosius pavyzdžius. Vienas jų – Estija. Kaimynų pavyzdys žavi ir tuo aspektu, kad estai sugebėjo išvengti tų begalinių diskusijų dėl simbolių, kas gali geriausiai atspindėti šalį. Kaimynai pasauliui prisistato kaip „e-estonia“, laikomasi tam tikro spalvinio identiteto, tačiau ten nėra nei logotipo, nei šūkio. Labai tikėtina, kad būsimajame vizualinio identiteto konkurse mes, kaip strategijos kūrėjai, siūlysime eiti tokiu pačiu keliu“, – atskleidžia T. Ramanauskas.

Pasak jo, svarbu turėti stiprią koncepciją, strategiją ir nesivaikyti skambių šūkių ar logotipų, kurie įveltų į begalines „patinka-nepatinka“ spekuliacijas.

„Šalies vizualiniam identitetui sukurti galima būtų moderniai pasitelkti nacionalinės vėliavos spalvas. Puikus to pavyzdys – Švedija, kuri savo logotipui naudoja šalies vėliavą, panašus sprendimas taikomas ir Suomijoje. Tokiu keliu galėtų eiti ir Lietuva“, – įsitikinęs T. Ramanauskas.

Plačiau skaitykite čia.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją Vyriausybės kanceliarijos užsakymu pastarąjį pusmetį rengė jungtinė ūkio subjektų grupė – kūrybinės agentūros UAB „New Agency“ („New!“), UAB „Synthesis Consulting Group“, ryšių su visuomene „Blue Oceans PR“ ir skaitmeninė agentūra „SuperYou“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pigu“ ambicijos: 30 parduotuvių iki metų pabaigos Premium 1

Vienintelis būdas užtikrinti gerą klientų patirtį ir operatyvų prekių pristatymą yra toks, kai prekės...

Prekyba
05:45
Rugpjūtį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta padidėjo 0,5% 

Išankstiniais duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta be PVM 2020 m. rugpjūtį sudarė...

Prekyba
2020.09.28
FNTT atliko kratas kompiuterine technika prekiaujančioje įmonėje  4

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdyba, vadovaujant Vilniaus apygardos...

Prekyba
2020.09.28
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
2020.09.27
Sprendžia lygtį, ar auganti e. komercija – ilgalaikė tendencija Premium

Sportinės aprangos gamybos milžinė „Nike“ viliasi, kad e. prekybos šuolis, sekęs po koronaviruso pandemijos...

Prekyba
2020.09.27
TOP 10 turtingiausiųjų mados versle  Premium

Didžiausios pasaulyje prabangos prekių grupės LVMH vadovas Bernard’as Jeanas Etienne’as Arnault yra...

Prekyba
2020.09.26
Teismas: bauda „Eurovaistinei“ skirta teisingai 1

8.700 Eur bauda vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.

Rinkodara
2020.09.25
Darbo išteklius planuoti „Iki“ padės dirbtinis intelektas  Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo parduotuvėse pradeda diegti automatizuotą darbo išteklių planavimo (DIP) sistemą,...

Prekyba
2020.09.25
„Varlė.lt“ investuoja į naują sandėlį 9

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ atsisako kai kurių logistikos ir sandėliavimo partnerių ir keliasi į...

Prekyba
2020.09.24
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 3

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 3

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus