2020-06-08 14:53

Kuria atsvarą „Adrenalinui“ – naują reklamos festivalį

Martynas Birškys, LDA ir ADCE valdybų narys. Organizatorių nuotr.
Martynas Birškys, LDA ir ADCE valdybų narys. Organizatorių nuotr.
Paskutinėmis rugpjūčio dienomis Lietuvos dizaino asociacija rengia „ADC*LT Festivalį“, kurį sudarys kūrybinių industrijų atstovų apdovanojimai, konferencija ir jaunųjų talentų programa.

„Jau kelis metus nebeorganizuojamas lietuviškos reklamos festivalis „Adrenalinas“, jo perspektyvos neaiškios ir toliau, tad imamės iniciatyvos ir bandome sukurti atsvarą „Adrenalinui“, – VŽ teigia Algirdas Orantas, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos Valdybos pirmininkas.

Renginys sieks apjungti reklamos, dizaino ir kitų Lietuvos kūrybos sektorių bendruomenę, skatinti jos atstovų keitimąsi patirtimi ir geriausiomis praktikomis, apdovanoti stipriausius pastarųjų metų darbus bei prisidėti prie jaunųjų kūrėjų kompetencijų ugdymo, rašoma asociacijos pranešime.

Praėjusiais metais Lietuvos dizaino asociacijai (LDA, buvusi LGDA) tapus stipriausias Europos kūrėjų organizacijas vienijančios organizacijos „ADC Europe“ nare, Lietuva įgijo galimybę aktyviai dalyvauti šio tinklo veikloje bei organizuoti ADC formato renginius mūsų šalyje.

Pirmasis renginys „ADC*LT Festivalis“ vyks rugpjūčio 27-28 dienomis, jo dalyvių laukia daugiau kaip 40 kategorijų komunikacijos, audiovizualinės bei skaitmeninės kūrybos, grafinio dizaino, reklamos ir kitose srityse vertinsiantis konkursas ir apdovanojimai bei konferencija.

Martynas Birškys, LDA ir ADCE valdybų narys komentuoja, kad poreikis festivaliui yra akivaizdus.

„Mūsų tikslas – išrinkti stipriausius lietuviškus darbus, telkti kūrybinę bendruomenę, skleisti žinią apie lietuvių kūrėjus tarptautiniu mastu“, – sako M. Birškys.

Pasak jo, siekdami išlaikyti temos vientisumą, organizatoriai festivalį nutarė organizuoti taip, kad dominuotų vardai, o ne pavadinimai. Todėl festivalis organizuojamas remiantis ne asociacijos ar organizatorių idėjomis, tačiau industrijos asmenybėmis – festivalio kuratoriais: Aiste Jakimavičiūte-Bikauske, Augustinu Paukšte ir Rimantu Stanevičiumi. Taip pat nutarta atsisakyti Metų agentūros ir rinkti metų kūrėją bei Metų jaunąjį kūrėją.

„Suprantame, kad pirmąjį festivalį rengiame ypatingu metu. Tačiau manome, kad dabar labiau nei bet kada industrijai ir jos žmonėms reikia darbų, į kuriuos galima lygiuotis. Ir visai nesvarbu ta scena tikra ar virtuali“, – išplatintame pranešime kalba M. Birškys.

Šiuo metu agentūros, užsakovai ir nepriklausomi kūrėjai gali teikti paraiškas pagrindinėse „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir Audio“, „Grafinio dizaino ir meistrystės“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medijos“ bei „Socialinės reklamos“ darbų grupėse.

52795
130817
52791