Geriausiai aptarnaujantis restoranas – „Grill London“

Publikuota: 2019-12-16
Grill London restoranas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Grill London restoranas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus aptarnaujantys restoranai Lietuvoje – „Grill London“, „Čili Pizza“ ir „Talutti“.

Iš šešių restoranų, kuriuose buvo atlikti vizitai, geriausiai pasirodė „Grill London“, surinkęs 94%, „Čili Pizza“ (89%), „Talutti“ (88%), toliau pagal įvertinimą seka „CanCan“ (82%) bei „Fortas“ (78%). Prasčiausią rezultatą surinko „Charlie Pizza“ su 69% įvertinimu, rodo „Shopper Quality Group“ slaptų pirkėjų atliktas tyrimas.

„Shopper Quality Group“ vykdo atskirų sektorių tyrimus, dalyvius jiems atsirenka patys, paprastai pagal dydį. Dažniausiai sektoriaus tyrimą sudaro 6 dalyviai.

„Užsakovų šiuose sektorių tyrimuose nėra, juos darome savo iniciatyva, neklausiant rinkos dalyvių, ar jie nori būti ištirti ar ne, mūsų tikslas atkreipti dėmesį į sektoriaus aptarnavimą bendrai viešinant stipriausias ir silpniausias aptarnavimo puses“, – teigia Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tyrimo metu slapti pirkėjai vertino tokius aspektus, kaip pirmas kontaktas, užsakymo priėmimas ir vykdymas, papildomas siūlymas, darbuotojo išvaizda ir elgsena, maisto kokybės vertinimas, atsiskaitymas ir restorano aplinka.

„Matome, kad vieną iš didžiausių iššūkių šiame sektoriuje darbuotojams kelia pirmojo kontakto su klientu užmezgimas. Bendras pirmo kontakto kriterijaus įvertinimas itin prastas – siekia vos 48%. Tai rodo, jog mažiau nei pusėje tirtų restoranų tinklų aptarnaujantys darbuotojai neatlieka visų veiksmų, kad klientas iškart pasijustų laukiamas: nepasitinka kliento, pamiršta pasisveikinti, nepalydi prie staliuko, tad klientas yra priverstas laisvo stalelio ieškoti pats“, – rezultatus komentuoja N. Kazlauskienė.

Pasak jos, kitas, ne mažesnis iššūkis – papildomas siūlymas. Net 46% tirto aptarnaujančio personalo nepasiteirauja, ar klientui ko nors netrūksta, konkrečiai nepasiūlo nei pakartoti gėrimo, nei užsisakyti deserto.

Tyrimas rodo, kad bendras visų restoranų tinklų aptarnavimo rezultatas – 83%, o tai atitinka vidutinę kokybės grupę.

Tarp geriausiai įvertintų aspektų yra darbuotojų išvaizdos ir elgsenos (98%) bei užsakymo vykdymo (92%) kriterijai, tad net jei ir darbuotojai susiduria su iššūkiais priimant klientus, aptarnavimo metu pasižymi operatyvumu, malonia ir taktiška bendravimo kultūra.

Maisto kokybė (95%) bei bendra aplinka (94%) restoranų tinkluose taip pat vertinama itin palankiai. Beveik visuose tirtuose restoranuose patiekiami šviežių produktų, kokybiški patiekalai, o aplinka įvardinama ne tik kaip švari ir tvarkinga, bet ir jauki, maloni, teigiamai atsiliepiama apie vaikams skirtas atskiras erdves.

[infogram id="affd11f4-c41e-4832-a258-ab2bf5f95db0" prefix="V3w" format="interactive" title="rinkodara_tyrimas"]

Vidutiniškai buvo įvertinti užsakymo priėmimo (72%) ir atsiskaitymo proceso (89%) kriterijai.

„Tokį rezultatą galima susieti ir su laiku, per kurį darbuotojas prieina priimti užsakymo. Pastebėta, jog aukštesnį balą surinkusiuose restoranų tinkluose, darbuotojai linkę prieti prie kliento greičiau ir tai akivaizdu palyginus šį kriterijų tarp aukščiausias pozicijas užėmusių restoranų, kuriuose darbuotojas prieina per vidutiniškai 2 min, ir žemiausias pozicijas užėmusiųjų, kuriuose klientams tenka laukti vidutiniškai 7 min. Norint tapti rinkos lyderiais, vertėtų atsižvelgti į šį aspektą ir, kaip įmanoma labiau, sumažinti kliento laukimo laiką“, – rekomenduoja N. Kazlauskienė.

„Shopper Quality Group tyrimas“ buvo atliktas 2019 m. rugsėjo – spalio mėn. didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

Geriausiai iš miestų šįkart pasirodė Kaunas (89%), antroje vietoje – Vilnius (80%), o prasčiausiai sekėsi Klaipėdos (79%) restoranų tinklams.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku