„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Jau kelias savaites televizijos ekranuose rodoma kalėdinė telekomunikacijos bendrovės reklama – serialo „La Familia“ dalis. Jo herojai per didžiąsias metų šventes netyčia atsiduria ne Laplandijoje, bet Lietuvoje, tačiau vis tiek pajaučia kalėdinę dvasią.
Reklamoje rodomi įvairūs lietuviškosios kultūros simboliai: Gedimino pilis, krepšinio rinktinė, šakočiai ir Neries „vamzdis“, o Santariškių rajonas pristatomas kaip Santos miestelis.
Anot Ingos Romanovskienės, „Go Vilnius“ direktorės, agentūra yra atvira įvairioms partnerystėms, todėl komanda, pastebėjusi kad „Tele2“ sukurtas klipas galėtų sustiprinti miesto kalėdinę komunikaciją, pasiūlė operatoriui bendradarbiauti.
„Šį klipą nutarėme pasitelkti dėl kelių priežasčių: jame figūruoja Vilnius, išryškinti jo kalėdiniai atributai, o šmaikštus komunikacijos tonas atitinka agentūros pasirinktą kryptį. Vilnius Kalėdų reklaminę kampaniją užsienyje pradėjo rugsėjo mėnesį, tikimės, kad prie jos prisijungęs klipas atneš naujų spalvų, humoro ir padės mums nestandartiškai atkreipti užsieniečių dėmesį į Vilnių“ – išplatintame pranešime pažymi I. Romanovskienė.
Klipas, kurį naudoja „Go Vilnius“ buvo šiek tiek pakoreguotas nuo pirminio varianto.
Planuojama, kad adaptuota operatoriaus reklama internete daugiausiai bus skirta tikslinėms Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Izraelio, Italijos ir Lenkijos rinkoms. Tiek originalią, tiek adaptuotą „Tele2“ kalėdinės reklamos versijas sukūrė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.