Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija Lietuvos DNR apdovanojimuose City, Nation, Place Awards buvo pripažinta geriausia 2019 m. rinkodaros kampanija. Čia Lietuva aplenkė Čilę, Kosta Riką, Suomiją, Australiją ir Nyderlandus.
Lietuvai tai išskirtinė savaitė. Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija Vilnius the G-spot of Europe tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose International Travel & Tourism Awards pripažinta geriausia. Šiandien dar vienas tarptautinis apdovanojimas. Ypač džiugu, kad Lietuva pastebėta visuomenės įtraukimo kuriant šalies prekės ženklą kategorijoje. Būtent visuomenės palaikymas ir įsitraukimas yra vienas iš kertinių momentų siekiant sėkmingo šalies prekės ženklo, išplatintame pranešime pažymi Marius Gurskas, Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas.
nuotrauka::1left
Internetas ar baletas? O gal lazeriai? Kaip Lietuvą pristatysime pasauliui? Šie ir kiti kampanijos Lietuvos DNR klausimai kvietė visuomenę diskutuoti apie šalies pristatymo kryptis.
Kampanija Lietuvos DNR, prasidėjusi vasario 5 d., pakvietė šalies gyventojus įsitraukti į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje. Pareikšti nuomonę pildant specialią anketą interneto svetainėje www.lietuva.lt kvietė išskirtinių sprendimų reklama televizijoje, lauko stenduose ir socialiniuose tinkluose.
Ši kampanija vienas iš Lietuvos įvaizdžio grupės įgyvendinamų projektų, skirtų vieningam šalies pristatymo užsienyje modeliui sukurti. Kampanija buvo svarbi siekiant išgryninti pagrindines šalies vertybes ir konceptualią idėją, skleisti visuomenėje žinią apie šalies įvaizdžio kūrimo darbus ir didinti Lietuvos gyventojų pasididžiavimą savo šalimi, pažymima pranešime.
Rinkodaros kampaniją Lietuvos DNR kūrė kūrybinė agentūra TBWA\Vilnius.
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė yra atsakinga už vieningą šalies pristatymą užsienyje, bendradarbiavimą su verslo, kultūros ir kitų institucijų bei organizacijų atstovais formuojant vieningą Lietuvos pristatymą.
Kartu su kitų institucijų atstovais grupė inicijavo vieningos užsienio žiniasklaidos ir socialinių tinklų stebėsenos sistemos sukūrimą, o lapkritį visuomenei pristatys Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse šalies rinkose tyrimų rezultatus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti