2019-05-21 15:40

K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų

Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir mintimis „Verslo žinių“ organizuojamame prekybos festivalyje „Retail“ dalijosi prekybininkai ir gamintojai.

Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė, konferencijoje teigė, kad formuodami asortimentą tinklai atsižvelgia į daugelį aspektų, kurių epicentre – klientas.

„Vieniems klientams svarbu lietuviškumas, kitiems – kaina, tretiems – greitis ar patogumas. Turime suprasti, kad lentynos yra tam tikro pločio, tad jei norime kažką įdėti ir papildyti asortimentą, tai reiškia, kad kažką privalome išimti“, – kalbėjo p. Meidė.

52795
130817
52791