K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų
Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė, konferencijoje teigė, kad formuodami asortimentą tinklai atsižvelgia į daugelį aspektų, kurių epicentre – klientas.
„Vieniems klientams svarbu lietuviškumas, kitiems – kaina, tretiems – greitis ar patogumas. Turime suprasti, kad lentynos yra tam tikro pločio, tad jei norime kažką įdėti ir papildyti asortimentą, tai reiškia, kad kažką privalome išimti“, – kalbėjo p. Meidė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai